آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

آغاز اجرای محدودیت های کرونایی از امروز

محدودیت های کروناییطرح محدودیت های کرونایی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهرستان های گیلان از امروز آغاز شد و تا 2 هفته ادامه دارد.

به گزارش تدبیرشرق ,جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان امروز گفت: 2 شهرستان رشت و رودبار قرمز ، 4 شهر نارنجی و 10 شهر زرد هستند .
محمود قاسم نژاد با اشاره به اینکه گروه های شغلی 1 و 2 در شهرهای زرد می توانند به فعالیت خود ادامه دهند گفت : گروه های شغلی 3 و 4 در شهرهای نارنجی و قرمز نمی توانند فعالیت کنند.
وی گفت: همچنین براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، در شهرهای زرد و نارنجی تردد خودروها با پلاک غیر بومی در ساعاتی که مشخص شده ، ممنوع است و اگر دوربین های پلیس راهور پلاک های غیر بومی را در این شهرها مشاهده کنند ، صاحبان این خودروها جریمه می شوند.
وی افزود : در شهرهای نارنجی جریمه 500 هزار تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود و در شهرهای قرمز رشت و رودبار ، جریمه برای تردد خودروهای غیربومی یک میلیون تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود.
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان گفت: همچنین در شهرهای قرمز یک دوم تا یک سوم کارکنان ادارات بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در محل کارشان حاضر می شوند.
محمود قاسم نژاد تصریح کرد : بخشی از کارکنان ادارات نیز که باید در شیفت های مختلف حضور داشته باشند و یا از شهرهای زرد و نارنجی به شهرهای قرمز تردد کنند ، می توانند از طریق فرمانداری محل سکونت شان ، با ارائه مستندات و در اختیار گذاشتن اطلاعات خودرو یشان مجوز تردد بگیرند.
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان همچنین از تعطیلی 2 هفته ای مدارس گیلان از امروز خبر داد .
محمود قاسم نژاد گفت: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه که قرار بود بین ساعات ۲۱ تا 4 صبح در شهرهای قرمز اعمال شود تا اطلاع بعدی لغو شده و مردم برای تردد با خودروهایشان در این ساعات مشکلی نخواهند داشت.
/خبرگزاری صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا