آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سرپرست فرمانداری شفت:خط قرمز بنده همواره اعتلای کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

اعتلای کشورسارنگ حسن پور سرپرست فرمانداری شفت در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: خط قرمز بنده همواره اعتلای کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه تمام گروه ها و طیفهایی که در چهارچوب نظام فعالیت می کنند باید پایبند به اصول و قوانین نظام باشند عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم تا کشور در این شرایط سخت که در یک جنگ اقتصادی ناجوانمردانه و نابرابر قرار گرفته است سربلند بیرون بیاییم و این مهم جز با تقویت روحیه وحدت و همدلی در تمامی عرصه ها میسر نخواهد بود.
وی در ادامه افزود: بارزترین جلوه وحدت و همدلی را در دوران هشت ساله دفاع مقدس میتوان جستجو کرد که الگوی مناسبی برای همه ماست.
سرپرست فرمانداری شفت فصل الخطاب دانستن فرامین و توصیه های رهبرمعظم انقلاب را از عوامل وحدت آفرین و پیشبرنده در موقعیت فعلی کشور دانست و عنوان کرد: حمایتهای مقام معظم رهبری و دستورات ایشان در زمینه پیروی همه از مصوبات ستاد مدیریت کرونا بسیار تاثیرگذار بوده است.
حسن پور در ادامه افزود: یکی دیگر از کلیدواژگان فرمایشات رهبری در چند سال گذشته استفاده از ظرفیت جوانان در مناصب مدیریتی بوده و هست.
سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به رشادتهای نسل جوان در فرآیند پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: در برهه کنونی نیز استفاده بیشتر از جوانان میتواند راهگشا باشد همانطور که در ابتدای انقلاب و زمان جنگ راهگشا بوده و قطعا نظام مدیریتی کشور با پشتوانه جوانان از گزند دشمنان مصون خواهد بود.
وی افزود: از خداوند منان میخواهم تا به عنوان یک جوان دهه شصتی با پیروی از همین اصول و با پیروی از شهدایی که اکثرا در سنین نوجوانی و جوانی به شهادت رسیدند در این مسئولیت خطیر نیز بتوانم برای نظام و مردمی که خود را متعلق به آن می دانم سربلند باشم و دین خود را ادا نمایم.
حسن پور در خصوص انتشار تصاویری در انتخاباتهای گذشته از خود در فضای مجازی افزود: ما پیرو رهبری هستیم و همانگونه که ایشان رای مردم را حق الناس میدانند و همواره در ایام انتخابات توصیه به حضور و شرکت پرشور در پای صندوقهای رای را دارند؛ قطعا فعالیت برای نامزدهایی که تاییدیه از شورای نگهبان را داشته باشند در زمان رسمی انتخابات، حرکت در مسیر فرمایشات رهبری انقلاب خواهد بود.
وی در ادامه گفت: آن تصاویر منتشر شده نیز در زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی بوده و در آن ایام منعی برای فعالیت انتخاباتی وجود نداشته است و مرزبندی ما با جریانات و گروههایی که چه در داخل و چه از خارج از مرزها به هر نحوی قصد ایجاد اغتشاش و آشوب و اختلاف در کشور را داشته باشند کاملا مشخص است.
فرماندار شفت برخی حواشی به وجود آمده را به فال نیک گرفت و گفت: قطعا همه دوستان دلسوز هستند و دغدغه نظام و کشور را دارند و امیدوارم در آینده با ضمن در نظر گرفتن عملکرد اینجانب ، سایه نقد و دلسوزی‌های آنان بمصداق اینکه مومن آینه مومن است تداوم داشته باشد تا بتوانیم شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان شفت باشیم.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا