آخرین خبرهااستان ها

پایداری شبکه، جلوگیری از خاموشی و تامین برق پایدار با اجرای طرح تاب آوری

مدیرعامل شرکت توزیع برق تاکید کرد؛

تدبیرشرق/مانور سراسری تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان با حضور مدیرعامل این شرکت در محله پاچکنار رشت اجرا شد.

طرح مانور شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در روستای پاچکنار، رشت باموفقیت انجام شد.

صبح امروز اجرای طرح مانور امور ۳ رشت (احداث دو هزار مترخط بیست کیلوولت) باحضور محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و مهندس رحمتی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت: به منظور پایداری شبکه‌های برق به طور همزمان در کل کشور مانور تاب آوری شبکه در ۲۹ و ۳۰ آبان سال جاری اجرا خواهد شد که در استان ما نیز امروز در این محل احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول ۱۰۰۰متر و اصلاح ۲۰۰۰مترشبکه فشار متوسط هوایی باتلاش ۱۱ اکیپ عملیاتی از سراسر استان باصرف هزینه ۲میلیارد ریال اجرا شده است.

وی گفت: این طرح فردا نیز در سطح شهرستان رشت با ۱۵ اکیپ عملیاتی جهت تعویض شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار به طول ۳۰۰۰ متر و اعتباری معادلی ۴۳۰ میلیون تومان اجرا خواهد شد.

هنرمند در ادامه گفت: این طرح جهادی به طور گسترده در سطح استان به طور مداوم در طول سال با بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد تومان در حال اجرا است که از آغاز اجرای طرح تاب آوری تاکنون ۱۷۴ مرحله عملیات اجرایی با حضور ۹۰۲ اکیپ از همکاران سراسر استان معادل ۶۹۷۴ نفرساعت در ۶۵ فیدر فشارمتوسط انجام شده است.

وی در انتها افزود: با توجه به شرایط جوی استان و بروز حوادث احتمالی، طرح جهادی علاوه بر پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی، باعث تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا