آخرین خبرهااستان ها

لزوم مشارکت همه دستگاه ها در تکمیل یادمان شهدای گمنام رشت

در نشست شهردار رشت با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید شد؛

تدبیرشرق/نشست سید محمد احمدی شهردار رشت با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و جمعی از مسئولان سپاه پیرامون ساماندهی و تکمیل مزار شهدای گمنام پارک ملت، مسکن مهر و گلزار شهدای رشت برگزار شد.

سید محمد احمدی، شهردار رشت در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر حاصل شده و حرکت در مسیر شهدا تداوم دهنده این نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا در نظام جمهوری اسلامی بر مشارکت همه دستگاه‌ها در تکمیل و بازسازی مزار شهدای گمنام تاکید کرد و افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همدلی در ساماندهی یادمان شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.

شهردار رشت تصریح کرد: شهرداری رشت با تمام ظرفیت و توان خود و با برنامه ریزی مناسب برای تکمیل یادمان شهدای گمنام تلاش می‌کند.

احمدی تکمیل و بازسازی مزار شهدای گمنام پارک ملت و مسکن مهر را نیازمند عزم استانی دانست و خواستار تخصیص اعتبار مناسب برای تکمیل یادمان شهدای گمنام شد.

سرهنگ مصطفی‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این جلسه اظهار داشت: مسئولیت تکمیل و بازسازی یادمان شهدای گمنام برعهده قرارگاه سازندگی سپاه گیلان قرار گرفت.

وی با تصریح بر اینکه همه ما موظفیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم، اذعان کرد: شهدا شفیع ما در روز قیامت هستند و هر کاری که برای شهدا انجام دهیم در مقابل ایثار و از خود گذشتگی آنان ناچیز است.

گفتنی است، در این جلسه ساماندهی تمثال مقدس شهدا در سطح شهر و ساماندهی مزار شهدای انقلاب اسلامی رشت مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا