آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سارنگ حسن پور پس از معرفی به عنوان سرپرست فرمانداری شفت: تا زمانی که در شفت هستم حرف اول و آخرم افزایش رضایتمندی مردم است

فرمانداری شفتسرپرست فرمانداری شهرستان شفت گفت: افزایش رضایتمندی مردم را در سرلوحه کارم قرار خواهم داد و حرف اول و آخر بنده تا زمانی که در شهرستان شفت هستم همین خواهد بود.

با حضور آقای مجید هاشم پور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، سارنگ حسن پور سرپرستی فرمانداری شهرستان شفت را رسما بعهده گرفت.

وی در جمع همکاران فرمانداری، معاون و بخشداران گف : شهرستان شفت دیار عالمان و فرهیختگان بزرگی بوده است که برای کیان این مملکت در عرصه های علمی، دینی، فرهنگی و ورزشی افتخار آفرینی های بسیاری داشته اند و علارغم این پیشینه کهن و سرمایه های انسانی و ذخایرطبیعی تاکنون جزو شهرستان های کمتر توسعه یافته در کشور محسوب شده است و بر همین اساس نگاه ویژه ای به این شهرستان از سوی دولت برنامه ریزی شده و بودجه و اعتبارات خاصی در حال تخصیص می باشد که باید سعی در جذب آنان داشته باشیم.

حسن پور در ادامه یکی دیگر از عواملی که می تواند در توسعه شهرستان شفت موثر باشد را هم افزایی و همدلی تمام دستگاه ها و نهادها عنوان کرد و گفت: برای توسعه شفت باید از تمامی ظرفیتهای موجود در سطح شهرستان اعم از امام جمعه محترم و نماینده محترم شهرستان و اعضای محترم شورای تامین و نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا و شهرداران و دهیاران استفاده نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت گفت: افزایش رضایتمندی مردم را در سرلوحه کارم قرار خواهم داد و حرف اول و آخر بنده تا زمانی که در شهرستان شفت هستم همین خواهد بود.

وی افزود: در جلسه شورای اداری که چند روز آینده برگزار خواهم نمود به روسای ادارات شهرستان تاکید می نمایم که رضایتمندی مردم تسهیل وتسریح امورات مردم را جزو اولویت های خویش قرار دهند و در این مسیر ذره ای کوتاهی پذیرفتنی نیست.

حسن پور در انتها از تلاشهای آقای موسوی فرماندار سابق تشکر و قدردانی کرد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا