آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

فرماندار صومعه‌سرا تأکید کرد: کادر درمانی بیمارستان امام خمینی صومعه سرا جوابگوی نیاز مردم نیست

کادر درمانیسید جلال سید محمدی، فرماندار صومعه‌سرا گفت: پاسخ به مطالبات مردم وظیفه مدیران است، در این راستا هرگونه کوتاهی، کم کاری و شانه خالی کردن از مسولیت پذیرفتنی نیست.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: پاسخ به مطالبات مردم وظیفه مدیران است، در این راستا هرگونه کوتاهی، کم‌کاری و شانه خالی کردن از مسولیت پذیرفتنی نیست.

سید جلال سید محمدی درنشست بررسی روند فعالیت‌های جاری وپروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت ودرمان که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت ودرمان و رئیس بیمارستان این شهرستان برگزارشد ضمن تقدیر از زحمات و ایثار کارکنان و کادر درمانی اظهار داشت: این نشست فرصتی را فراهم کرد تا از زحمت‌کشان صف اول درمان یادی کنیم، وطی هماهنگی در اولین فرصت با حضور در بیمارستان امام خمینی (ه) از زحمات کارکنان این مجموعه تجلیل کنیم.

وی افزود: در این نشست به مسائل و مشکلات حوزه بهداشت ودرمان که از سوی مردم و جامعه به ما منعکس می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سید محمدی اضافه کرد: متاسفانه استمرار بیماری کرونا موجب فرسایش روحی خدمتگزاران عرصه درمان را فراهم می‌کند که نیاز است مدیریت شبکه بهداشت و درمان تدابیر لازم در جهت بهبود این شرایط اندیشیده شود.

فرماندار صومعه‌سرا در ادامه با اعلام اینکه کادر درمانی بیمارستان امام خمینی این شهرستان جوابگوی مردم و مراجعه کنندگان نیست، خاطرنشان کرد: این بیمارستان نیازمند ۱۵ نفر نیروی انسانی است که در شرایط کنونی پر کردن این خلاء کار سختی است.

سید محمدی اضافه کرد: از مسئولان استان گیلان و وزارتی درخواست کرده‌ایم و در حال پیگیری هستیم تا نسبت به تامین نیروی انسانی و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه سرا اقدام فوری واین نیاز را برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا راه اندازی دو مرکز ۱۶ساعته در شهرصومعه سرا و گوراب زرمیخ را اقدامی ضروری دانست و یادآور شد: راه اندازی این دو مرکز امنیت خاطری در بین مردم وجامعه ایجاد می‌کند.

سید محمدی گفت: با راه اندازی این دو مرکز بیماران حاد تنفسی به این دو مرکز هدایت، که موجب اعتماد بیشتر مردم در مراجعات به مراکز درمانی می‌شود.

وی همچنین از بهره برداری دو مرکز جامع سلامت در کسما و نوکاشت و بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: مراکز سلامت روستاهای لاکسار و مرجقل نیز طی چند روز آینده جهت احداث وارد مناقصه می‌شوند.

سید محمدی همچنین افزود: اقدام سپاه پاسداران شهرستان صومعه سرا در جهت راه اندازی درمانگاه شبانه روزی سردار حاج قاسم سلیمانی که در پاسخ به بخشی از مطالبات مردم صورت گرفت، کمک بزرگی به حوزه سلامت کرد.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با اشاره به اینکه وضعیت مطلوب این شهرستان با همکاری و مشارکت مردم و همت و از خودگذشتگی کادر درمان، پزشکان و پرستاران تامین و به مردم هدیه شده خاطر نشان کرد: انتظار داریم مردم با مشارکت در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم مراجعات غیر ضروری شرایط استمرار این وضعیت را فراهم کنند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا