آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

تشکیل کارگروه ویژه اقتصادی و معیشتی گیلان با کمک نخبگان

کارگروه ویژه اقتصادیمعاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با تأکید بر پیگیری مطالبات مردمی از نهادهای حاکمیتی توسط ۲۱ گروه جهادی استانی بیان کرد: کارگروه ویژه اقتصادی و معیشتی گیلان را با کمک نخبگان دانشگاهی تشکیل می‌دهیم.

به گزارش تدبیرشرق، عبدالکریم علیزاده عصر امروز در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی با بیان اینکه در سال جهش تولید هستیم و این شعار با بروکراسی اداری محقق نمی‌شود، اظهار کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از گروه‌های جهادی مطالبه گری در حوزه معیشت مردم از مسؤولین حمایت جدی دارد.

وی با بیان اینکه زیبنده گیلان نیست که باوجود دو کارخانه بزرگ روغن کمبود این ماده غذایی را داشته باشیم، افزود: نظارت مردمی بر رویه‌های حاکم مهم‌ترین راه تقویت نظارت بر بازار است و روحیه مطالبه گری در این حوزه باید تقویت شود.

معاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با تأکید بر پیگیری مطالبات مردمی از نهادهای حاکمیتی توسط ۲۱ گروه جهادی استانی بیان کرد: کارگروه ویژه اقتصادی و معیشتی گیلان را با کمک نخبگان دانشگاهی تشکیل می‌دهیم.

به گفته علیزاده، امر به ایجاد اشتغال، کارآفرینی، برقراری عدالت اقتصادی و تلاش برای رونق اقتصادی، کمک برای جهش تولید مواردی از امربه‌معروف است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به‌عنوان مطالبه جدی در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر پیگیری شود، افزود: در حوزه مطالبات معیشتی مردم حمایت ویژه‌ای از گروه‌های مطالبه گر مردم خواهیم داشت و در این زمینه ورود جدی داریم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا