آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

با حضور فرماندار لاهیجان؛ داریوش علی نژاد به عنوان بخشدار مرکزی لاهیجان منصوب و معرفی شد

داریوش علی نژادبا قدردانی از سمانه حسینی نوید که به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار بندرانزلی منصوب شده است، داریوش علی نژاد به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در نشست معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان با تاکید بر اشراف دهیاران بر ادبیات حقوقی برای روبرویی با مسائل مختلف، گفت: اندیشیدن در سطح جهانی و ملی و عمل کردن در سطح محلی با داشتن ذهنی خلاق، بالنده، پویا و فرارو، عامل رشد و توسعه است.

وی با تاکید بر تعامل و همگرایی مدیران با دهیاران و شوراهای روستاها، گفت: مشارکت دهیاران در امور اجرایی، اصول دموکراسی و سیاست‌های حاکمیتی، باید نصب العین باشد.

وی همچنین افزود: دهیاران و شوراها باید نسبت به آنچه در کشور و دنیا میگذرد مطلع و آگاه بوده و از انحراف جوانان جلوگیری کنند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان، انعکاس وقایع سیاسی و اتفاقات عمرانی را وظایف شوراها، دهیاران و بخشداران دانست و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز، وظیفه ما امید بخشی به مردم است.

محمودی سرانجام انحراف از قوانین را مجازات عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دهیاران و اعضای شوراها مشکلات را شناسایی و اولویت‌بندی کنند و به بخشداران ارائه دهند تا برای رفع آن برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

وی افزود: دهیاران و شوراها نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها دقت و اشراف کامل داشته باشند.

در پایان این مراسم، با قدردانی از سمانه حسینی نوید که به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار بندرانزلی منصوب شده است، داریوش علی نژاد به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا