آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

هیات رییسه روابط عمومی های گیلان با رییس شورای شهر و سرپرست شهرداری لاهیجان دیدار کردند

شهرداری لاهیجاناعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان با رییس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری لاهیجان دیدار کردند.

به گزارش تدبیرشرق، در این دیدار که در سالن جلسات شهرداری لاهیجان انجام شد، امیرحسین کبیری معاون روابط عمومی استانداری گیلان و دبیر هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان گزارشی از روند برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی و برنامه های این شورا برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در استان گیلان ارائه کرد.
وی گفت: با توجه به دغدغه دکتر زارع استاندار گیلان برای احیا و تشکیل شورای روابط عمومی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور مدیران روابط عمومی انتخابات هیات ریسه شورای هماهنگی روابط عمومی برگزار شد و هفت نفر از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان گیلان با آرای مخفی روابط عمومی ها برگزیده شدند.
کبیری افزود: برگزاری جلسه با مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و شهرداری ها و دستگاههای اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی و خبرنویسی، تبیین اهمیت روابط عمومی برای مدیران و توجه به مشکلات روابط عمومی ها از مهم ترین برنامه های هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان می باشد.
جواد نجار تمیزکار، رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این نشست اظهار داشت: مدیران روابط عمومی در دستگاه اجرایی افرادی امین و قابل اعتماد هستند.
وی با اشاره به اینکه نقش روابط عمومی ها در کشور پر رنگ نبوده، گفت: مدیران ما به باور روابط عمومی نرسیده اند.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه باور به نظرات خلاقانه مدیران روابط عمومی عامل موفقیت مدیران خواهند بود، گفت: این بخش از دستگاه های اجرایی بیشترین ارتباط را با مردم دارند که این موضوع، بزرگترین دلیل برای ارزش قائل شدن به جایگاه روابط عمومی است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر اقدامات ماندگار شهر لاهیجان از سوی روابط عمومی شهرداری رقم خورده است، گفت: از استاندار محترم گیلان به منظور این نوع نگاه و تشکیل هیات رییسه شورای روابط عمومی قدردانی می کنیم.
یوسف قیامتیون، سرپرست شهرداری لاهیجان در دیدار با اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و عصر پیشتازی اطلاع رسانی در همه حوزه ها، گفت: در واقع موفقیت سازمان‌ها و ادارات در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.
وی روابط عمومی‌ رابط بین مدیران با مردم و حتی پرسنل مجموعه ی تحت امر دانست و افزود: روابط عمومی ها با یک اطلاع رسانی منظم و مستمر، فعالیت ها و اقدامات سازمان ها را انعکاس می دهند تا مردم در جریان خدمات صورت گرفته، قرار بگیرند.
سرپرست شهرداری لاهیجان، داشتن روحیه کار تیمی، حفظ همدلی و تعامل را لازمه کار روابط عمومی ها دانست و گفت: یکی از نقش‌های عمده مدیران در سازمان‌ها تقویت بخش روابط عمومی است و غفلت از این نقش مهم، شکست سازمان‌ها را در رسیدن به اهداف به همراه دارد.
شاهین جهانگیربلورچیان رییس اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان و عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان هم ضمن قدردانی از حمایت های رییس شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب لاهیجان گفت: اگر هر روابط عمومی که مورد حمایت مدیران بالا دست قرار گیرد به یقین می تواند عملکرد بسیار مطلوبی ارایه دهد.
وی افزود: شورای روابط عمومی های استان فرصت مناسبی برای تقویت جایگاه روابط عمومی در استان است.
در ادامه هر یک از اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان گیلان به بیان نظرات خود پرداختند.

/اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا