آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

فرماندار لنگرود خبر داد؛ شهرستان لنگرود در وضعیت قرمز قرار دارد/ممنوعیت برگزاری مراسم در مساجد و تعطیلی بازار هفتگی

وضعیت قرمزفرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: با رعایت و همکاری مردم امیدوارم تا دو هفته آینده خبرهای خوبی به مردم شهرستان لنگرود در مورد میزان ابتلا به کرونا خواهیم داد.

به گزارش تدبیرشرق, رحیم حیدری فرماندار لنگرود در مورد اقدامات این شهرستان برای کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا یک بیماری با قدرت سرایت زیاد است، متاسفانه جان بسیاری از مردم را به خطر انداخته و از لحاظ روحی و روانی آسیب های زیادی وارده کرده است.

حیدری با بیان اینکه در بخش پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و امکانات فیزیکی بیمارستانی ظرفیت پذیرش حجم بالایی از بیماران را ندارد، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا از ورودی بیماران به بیمارستان ها کاسته شود و کادر پزشکی و پرستاری در فضای آرام و خوب به امور بیماران و درمان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه ستاد کرونای شهرستان لنگرود جلسات مکرری را برگزار کرده است، افزود: متاسفانه شهرستان لنگرود مانند مناطق دیگر کشور شیب بیماری به سمت بالا دارد و به همین منظور کنترل و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی را تشدید کردیم.

حیدری ادامه داد: برگزاری مراسم در مساجد و بقاع و نیز بازار جمعه هفتگی شهرستان لنگرود تعطیل شده و همچنین رستوران هایی که غذا به صورت حضوری ارایه می کردند نیز تعطیل شدند.

وی از تشدید نظارت بر امکان صنفی و بازار در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت: واحدهای صنفی تا ساعت ۶ عصر باز خواهند بود و نظارت ها علاوه بر صبح در ظهر و عصر هم ادامه خواهد داشت.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: با رعایت و همکاری مردم امیدوارم تا دو هفته آینده خبرهای خوبی به مردم شهرستان لنگرود در مورد میزان ابتلا به کرونا خواهیم داد و کاهش چشمگیری در ابتلا خواهیم داشت.

وی گفت: یکی از اقدامات خودجوش که در شهرستان لنگرود صورت گرفت حضور جمعی از جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان با عنوان “آمران سلامت” برای امر به معروف مردم در جهت زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بود.

حیدری در ادامه به کمک خیرین در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: شهرستان لنگرود تاکنون ۱۱ مورد کمک مواسات و مومنانه داشته است و امیدوارم این کمک ها ادامه داشته باشد و از همه خیرین می خواهیم به افرادی که در دوران کرونا از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شدند، کمک کنند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا