آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغگزارش تصویری

شهردار رشت در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی رشت با استاندار گیلان: ضرورت تعیین تکلیف و مدیریت ساخت و ساز در زمین های نسقی/قدردانی از مساعدت های رئیس دادگستری و دادستان مرکز گیلان برای کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز

ساخت و سازهای غیرمجازشهردار رشت در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی رشت با استاندار گیلان به ضرورت تعیین تکلیف مدیریت ساخت و ساز در زمین های نسقی تاکید کرد.

به گزارش تدبیرشرق، شهردار رشت به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی رشت با استاندار گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

سید محمد احمدی شهردار رشت در این جلسه به ضرورت تعیین تکلیف مدیریت ساخت و ساز در زمین های نسقی تاکید کرد.

شهردار رشت همچنین از مساعدت های رئیس دادگستری گیلان و دادستان مرکز گیلان برای کنترل و نظارت بر ساخت و ساز غیر مجاز و کنترل توسعه نامتاوزن شهر قدردانی کرد.

احمدی با اشاره به قرارداد TTS برای احداث زباله سوز بیان کرد: احداث زباله سوز باید در سطح ملی پیگیری شود و انتظار داریم دولت برای تخصیص اعتبار لازم مساعدت ویژه به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری از تمام ظرفیت و اختیارات برای خدمت رسانی استفاده می کند اذعان داشت: حوزه اختیارات و وظایف شهرداری برای سایر دستگاه ها روشن شود و نباید توقعات غیر منطقی و خارج از چارچوب اختیارات از شهرداری داشت.

شهردار رشت با اشاره به اینکه بسیاری از ماشین آلات شهرداری رشت قدیمی و فرسوده هستند خواستار مساعدت ویژه استاندار گیلان در تامین منابع مالی برای نوسازی ناوگان شهرداری در مواقع بحران شد.

احمدی با اشاره به اینکه شهرداری اعتبارات قابل توجهی در حوزه بازآفرینی تخصیص داده است گفت: تالاب عینک ظرفیت بکری برای سرمایه گذاری دارد و در خصوص مباحث تالاب عینک جلسه ای با مدیرعامل آب منطقه ای گیلان برگزار کردم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری تابع قانون استخدامی کشوری هستند خواستار تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری شد و افزود: با وجود اینکه شهرداری رشت دچار کثرت نیروی انسانی می باشد ولی نیروهای پیمانی و رسمی شهرداری کمتر از پست های سازمانی است ، البته نیروهای قرادادی با کفایتی داریم که نمی توانیم در پست های مدیریتی بهره مند شویم.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا