آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ هرمز ربانی دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور شد

توسعه منطقه یکطی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت، هرمز (محمدرضا) ربانی با حفظ سمت به عنوان «عضو و دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور» منصوب شد.

در راستای تشکیل شورای عالی آمایش سرزمین و طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت، هرمز (محمدرضا) ربانی با حفظ سمت به عنوان «عضو و دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور» منصوب شد.

در حکم انتصاب ربانی آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس محمدرضا ربانی

در اجرای تبصره ۲ ماده ۳۲ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه و تشکیل شورای عالی آمایش سرزمین، با توجه به تجارب و شایستگی‌های حضرت عالی با حفظ سمت به عنوان «عضو و دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور» (شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان) منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تشریک مساعی با دیگر اعضای کارگروه و برخورداری از همکاری صاحب نظران در اجرای سیاست‌های شورای عالی آمایش سرزمین و امور توسعه در آن منطقه موفق باشید.


از جمله سوابق محمدرضا (هرمز) ربانی می‌توان به فرماندهی سپاه مرکز استان گیلان در زمان دفاع مقدس، عضویت در هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ابریشم ایران، مشاور عالی شیلات ایران و مشاور عالی شرکت کشت صنعت سفید رود اشاره کرد.

وی همچنین برادر دو شهید و از چهره‌های شاخص اصلاح طلبان گیلان است که ریاست شورای عالی اصلاح طلبان استان را نیز بر عهده داشته است. ربانی هم اکنون عضو غیرموظف هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا