آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

مهندس رجایی، شهردار لنگرود: توسعه فضای گردشگری و جذب توریست از اولویت های شورای شهر و شهرداری لنگرود است

توسعه فضای گردشگری

محدوده محوطه پل خشتی لنگرود در دو ضلع مختلف پل احیا و بازآفرینی می شود و فاز سوم این پروژه سنگفرش میدان انقلاب( فلکه اصلی) شهر می‌باشدتوسعه فضای گردشگری.

به گزارش تدبیرشرق ,به نقل از روابط عمومی شهرداری لنگرود، شهردار لنگرود در افتتاح پروژه سنگفرش میدان انقلاب که امروز دوشنبه با حضور امام جمعه و فرماندار لنگرود انجام گرفت، یکی از اولویت‌های مهم شهرداری و شورای شهر لنگرود در دوره پنجم را ایجاد و توسعه فضاهای توریستی وگردشگری در شهر و احیای بافت های تاریخی و تبدیل آن به مکانی جهت جذب توریست و گردشگر عنوان کرد و گفت: در راستای این هدف مهم شهرداری لنگرود در محوطه پل خشتی که به عنوان هویت این شهر به شمار می رود در قالب طرح بازآفرینی در فازهای مختلف اقدام نموده است.

سید مهدی رجایی با بیان اینکه در فاز اول و دوم این پروژه پارکینگ جنب پل خشتی جمع‌آوری و محوطه آن به فضای سبز تبدیل شده، خاطرنشان کرد: محدوده محوطه پل خشتی لنگرود در دو ضلع مختلف پل احیا و بازآفرینی می شود و فاز سوم این پروژه سنگفرش میدان انقلاب( فلکه اصلی) شهر می‌باشد.

وی در خصوص فاز سوم این پروژه افزود: فاز بعدی این طرح تغییر المان موجود در میدان و محوطه باز سازی شده پل خشتی می باشد که به زودی به اجرا در خواهد آمد.

مهندس رجایی در ادامه سخنان خود از احداث پیاده راه شهری و سنگفرش آن در شهر لنگرود از حدفاصل سه راه ورودی خیابان ۱۷ شهریور و سه راه جاده چمخاله خبر داد و اضافه کرد: برنامه آینده شهرداری لنگرود جهت حفظ بافت سنتی و قدیمی این فضا رفاه حال شهروندان و جذب توریست ،ساخت پیاده‌ راه و سنگفرش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور و سه راه جاده چمخاله است که در حال حاضر در مرحله مطالعه قرار دارد.

شهردار لنگرود میزان هزینه کرد پروژه سنگفرش میدان انقلاب لنگرود را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و سپس به ضرورت توسعه فضای گردشگری و توریستی در شهر لنگرود اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه لنگرود دو دستان گردشگری خود؛ لیلاکوه و چمخاله را از دست داده و به غیر از پل خشتی و پارک فجر فضای گردشگری دیگری ندارد با رایزنی های به عمل آمده و حمایت‌های خوب فرماندار محترم قصد داریم لیلاکوه را به محدوده شهر لنگرود منتقل نماییم تا هم اهالی محترم لیلا کوه از خدمات شهری بهره‌مند شوند و هم شهروندان عزیز لنگرود از فضا و محیط لیلاکوه استفاده نمایند‌.

حجت‌الاسلام نقوی، امام جمعه لنگرود نیز در حاشیه این مراسم ضمن بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهرلنگرود در سال‌های اخیر اقدامات موثری در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر لنگرود انجام داده اند گفت: ما قدردان زحمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود هستیم.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا