آخرین خبرهااستان هااسلایدر

جشنواره جوان لاهیجی، بستری برای شکوفایی خلاقیت ها می باشد/ امتیاز ویژه برای برترین های حوزه مدیریت شهری

سرپرست شهرداری لاهیجان:

لاهیجان

تدبیرشرق/سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: برگزاری جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید کریمی بستری برای شکوفایی خلاقیت ها می باشد.
یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان در نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره خلاق که با حضور جواد نجار تمیزکار رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولان و نمایندگان جوان ادرات شهرستان در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد ، با اشاره به تشکیل چهار کارگروه برای اجرای جشنواره، اظهار کرد: شرح وظایف شهرداری و شورای شهر بعنوان کمیته اجرایی مشخص است و ما در حال انجام آنها هستیم.
شهردار لاهیجان به انجام تبلیغات محیطی جشنواره جوان خلاق در سایرشهرهای استان گیلان اشاره کرد و گفت: اهتمام مدیریت شهری برای بهتر برگزار شدن این جشنواره است.
وی با بیان اینکه شهر اولین ها و برترین ها شعار تیم مدیریت شهری برای لاهیجان می باشد،افزود: از ظرفیت سایت های خبری و فضای مجازی هم برای تبلیغات این جشنواره استفاده شده و می بایست در این زمینه برای اطلاع رسانی در سطح کشور بیشتر تلاش کنیم.
وی تداوم و انسجام تبلیغات را باعث شرکت ویژه جوانان دانست و گفت: جشنواره جوان خلاق لاهیجی بستر خوبی برای شکوفایی استعداد ها است.
دبیر اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد: برترین های حوزه مدیریت شهری از این جشنواره که دارای خلاقیت و نوآوری باشند، شامل امتیازات ویژه ای خواهند شد.
قیامتیون ابراز امیدواری کرد: تلفیقی از فرهنگ و علم میتواند خروجی مثبتی برای لاهیجان داشته باشد.
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این نشست با بیان اینکه جوانان سرمایه های طلایی یک کشور هستند و اهمیت دادن به جوانان می‌تواند در رشد و بالندگی حیات اجتماعی کشور موثر باشد، افزود : جوانان لاهیجانی در همه زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارند و تک رقمی های کنکور و… ، تعداد زیادی از نخبگان کشوری از لاهیجان هستند .
وی گفت: جشنواره جوان خلاق لاهیجی فرصتی را فراهم می کند تا جوانان لاهیجانی در هر نقطه ای از این سرزمین ابتکارات،ابداعات و فعالیت های اجتماعی و ورزشی، رسانه ای و فرهنگی و هنری و علمی خود را مطرح کنند .
وی ابراز امیدواری نمود طرح های برگزیده این جشنواره مورد حمایت صندوقهای حمایتی دولت قرار گیرد .
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه همدلی و انسجام مدیران لاهیجان همواره زبانزد بوده ،افزود : مدیران لاهیجان به خاطر جوانان عزیز لاهیجانی از این رویداد بزرگ حمایت کنند تا این اتفاق خوب به بهترین نحو اجرا شود .
نگار نادری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و دبیر کارگروه هنری این جشنواره هم گزارشی از روند برگزاری جشنواره جوان خلاق ارائه کرد و خواستار همراهی همه دستگاهها و ادارات برای برگزاری مطلوب جشنواره شد.
در ادامه تعدادی از مدیران دستگاههای اجرای در مورد تبلیغات جشنواره گزارش خود را ارائه کردند.
انتخاب جوان خلاق در زمینه های قرآنی،طلاب و روحانیون، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، کارآفرین، اجتماعی، دانشگاهی، رسانه ای، ابتکار و اختراع، دهیاری و شوراها، مدیریت، بهداشت و درمان، فنی و حرفه ای و … از محورهای این جشنواره است.
این جشنواره با عنوان شهید کریمی و به منظور شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر شهرستان لاهیجان برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا