آخرین خبرهااستان هااسلایدر

نیازمند استفاده مطلوب از امکانات و منابع هستیم|تجلیل از کارمندان نمونه استانداری و فرمانداری‌ها

با حضور استاندار گیلان؛

تدبیرشرق/ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (شنبه) در آیین تجلیل از کارمندان نمونه استانداری و فرمانداری‌های گیلان که با ارتباط تصویری فرمانداران صورت گرفت؛ با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز دوره امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که از یکسو با تنگناهای ناشی از تحریم‌های غیرقانونی دشمنان مواجه‌ایم و از سوی دیگر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا بر تمامی ساحت‌های فردی و اجتماعی ما سایه افکنده است.

وی منابع انسانی را ارزشمندترین سرمایه هر سازمان خواند و گفت: بطور جدی نیازمند استفاده مطلوب از امکانات و منابع هستیم و این امر در سایه راهبرد کارآمدی محقق می‌شود به این معنا که نظام اداری، برنامه‌هایی عملی برای کارآمدی دستگاه‌ها تعریف کرده و عملکردها را مبتنی بر این چارچوب ارزیابی کند.

دکتر زارع بر لزوم شناسایی کارمندان و مدیران موفق با توجه به عملکرد آنان در زمان وجود محدودیت‌ها تاکید کرد و افزود: معتقدم برای جلب رضایت مردم، دستگاه اداری باید دارای بهره وری و بازدهی مطلوب باشد و به درستی نقش خود را در توسعه کشور و استان ایفا کند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های نیل به این مهم؛ دمیده شدن روح و جانی تازه در کالبد نظام اداری با استفاده از ظرفیت واقعی منابع انسانی است و در چنین صورتی‌ است که می‌توان گام‌هایی قابل قبول برای رفع مشکلات و شتاب در حرکت رو به جلو برای رسیدن به هدف غایی که همان توسعه و پیشرفت است؛ برداشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه همواره تهدیدها، به موقع شناسایی و برای تبدیل آن‌ها به فرصت اقدام شود، گفت: یکی از راه‌هایی که ما را در نیل به این هدف یاری می‌رساند؛ پاسخگویی به مردم و نگاهی خالصانه به انجام خدمت برای شهروندان است.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: توجه داشته باشیم اجرای برنامه‌ها و پیشبرد امور جز با تعامل امکان‌پذیر نیست و باید بر نشاط و امیدواری جامعه بیفزاییم که یکی از ابزارهای تحقق آن؛ جلب رضایت مردم، تکریم آنان و انجام امور محوله و اجابت نمودن درخواست‌های آنان در چارچوب‌های مشخص شده توسط قانون است.

استاندار گیلان بیان داشت: توسعه دولت الکترونیک گامی در جهت چابک‌سازی دولت، تسهیل خدمات به شهروندان، سالم‌سازی محیط اداری و از سوی دیگر با توجه به شرایط حال حاضر و شیوع کرونا؛ اقدامی در حفظ سلامت جامعه است که انتظار دارم جدی گرفته شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران و کارمندان نمونه استانداری و فرمانداری ها، پیشنهاداتی در جهت بهبود فضای اداری و توسعه خدمات‌رسانی از سوی مدیران و کارکنان نمونه مطرح شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا