آخرین خبرهااستان ها

اجرای طرح ضربتی ماسک برای مهار کرونا در جای جای گیلان

تدبیرشرق/معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اجرای جدی‌ و سخت گیرانه‌ طرح ضربتی استفاده از ماسک برای مهار ویروس کرونا در اصناف استان خبر داد.

آبتین حیدرزاده ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: طرح ضربتی ماسک با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اصناف در گیلان از اول آبان آغاز شده است و از امروز با جدیت بیشتر و سخت گیرانه‌تر ادامه خواهد یافت.

او  با بیان اینکه در این طرح کارشناسان و بازرسان بهداشتی با بازدید از اصناف، صاحبان واحد‌های صنفی متخلف را شناسایی و به آن‌ها تذکر می‌دهند، افزود: تا پیش از این به اصناف متخلف برای رعایت شیوه نامه استفاده از ماسک تا ۴۸ ساعت فرصت داده می‌شد، اما از امروز، پس از مشاهده تخلف، واحد‌های صنفی متخلف بلافاصله پلمپ خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این طرح در همه شهر‌ها اجرا خواهد شد ، گفت: هیچ تخلفی از سوی اصناف از چشم بازرسان بهداشتی دور نخواهد ماند.

حیدر زاده از روند افزایش آمار مبتلایان به کرونا و بستری شدن این بیماران در بیمارستان های استان خبر داد و گفت:  این روند افزایشی در سایه کم توجهی برخی از افراد نسبت به رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی است.

او تصریح کرد: برای قطع و مهار ویروس کرونا باید مردم دستورالعمل های بهداشتی را کاملا جدی  رعایت کنند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا