آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد؛ صومعه‌سرا از نظر سرانه ورزشی رتبه اول گیلان را دارد

سرانه ورزشیسیدمحمدی گفت: صومعه سرا، از نظر امکانات و زیرساخت های ورزشی یکی از شهرستانهای دارا در کشور محسوب می شود.

سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه‌سرا در نشست با سرپرست اداره ورزش و جوانان و پرسنل این اداره ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با بیان اینکه توجه به ورزش ضامن داشتن جامعه سالم و بانشاط است، اظهار کرد: اگر ما بدنبال جامعه‌ای سالم و شاداب می‌باشیم باید زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش فراهم شود.

وی به نقش و تاثیر ورزش به سلامت جسم، روح و زندگی اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به جامعه سالم در ابعاد مختلف باید به ورزش توجه شود.

سیدمحمدی بر نهادینه کردن و ترویج ورزش از خانه و خانواده تاکید کرد و افزود: صومعه‌سرا از جهات مختلف در حوزه ورزش مهم و دارای جایگاه است.

وی ادامه داد: صومعه‌سرا از نظر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسانی در حوزه قهرمانی، پهلوانی حرفی برای گفتن دارد.

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: صومعه‌سرا از نظر امکانات، زیرساخت‌های ورزشی، یکی از شهرستانهای دارای کشور محسوب می‌شود.

وی با یادآوری اینکه صومعه‌سرا از نظرسرانه ورزشی رتبه اول را در سطح استان دارا می‌باشد، تصریح کرد: صومعه سرا در کشور نیز از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد. این مهم نشان دهنده توجهی است که در گذشته به حوزه ورزش شهرستان شده است.

وی ضمن قدردانی از گذشتگان به جهت فراهم آوری فضا و بستر لازم برای امروز جوانان، گفت: ۶سالن ورزشی در شهرستان در حال ساخت می‌باشد که با ورود به چرخه فعالیت سرانه ورزش شهرستان افزایش می‌یابد.

سیدمحمدی به پیشرفت فیزیکی ۸۵درصدی ۳سالن در گوراب زرمیخ، اباتر، کلسر، اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این است که این پروژه‌ها را به مرحله افتتاح رسانیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی ۳سالن ورزشی در پشتیر، مرکیه و نوخاله، گفت: ۳تیم بسکتبال بانوان و آقایان، فوتبال صومعه‌سرا در رده کشوری قرار دارند. انشا الله بتوانیم اقداماتی را جهت پشتیبانی و حمایت از این تیم هادر راستای حضور در لیگ کشوری انجام دهیم.

سیدمحمدی اظهار کرد: ان شا الله بتوانیم با علاقه، پشتکار و توانمندی‌های ورزشکاران شاهد موفقیت در ورزش همگانی و انفرادی شهرستان باشیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا