آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

مصاف شهرداری آستارا با استقلال تهران

شهرداری آستارامدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا باهدف حضور پرقدرت در لیگ دسته یک کشور در قالب یک بازی دوستانه به مصاف استقلال تهران می‌رود.

به گزارش تدبیرشرق، آرش بابلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری باهدف حضور پرقدرت در لیگ دسته یک کشور قرار است از روز یکشنبه جهت برگزاری چند بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتر، دسته دو و دسته سه در تهران اردو بزند.

وی مدت‌زمان اردوی تیم فوتبال شهرداری را هفت روز اعلام کرد و گفت: بازی با تیم‌های نفت ایرانیان از لیگ دسته سه، استقلال تهران از لیگ برتر و ویستا توربین تهران از لیگ دسته دو ازجمله بازی‌های دوستانه شهرداری آستارا است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا دوشنبه پنج آبان به مصاف نفت ایرانیان و سه‌شنبه ۶ آبان در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود، افزود: بازی با ویستا توربین تهران نیز برای روز پنج‌شنبه هشت آبان پیش‌بینی‌شده است.

بابلیان بازی با یکی از تیم‌های نفت مسجدسلیمان، پیکان و سایپا را از دیگر برنامه‌های اردوی هفت‌روزه تیم فوتبال شهرداری آستارا عنوان کرد و افزود: شهرداری برای حضور پرقدرت در لیگ دسته یک کشور از آمادگی کاملی برخوردار بوده و خریدهای خوبی نیز انجام‌شده است.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دو کشوری با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته دو کشوری صعود کرد که بازی‌های لیگ دسته یک ۱۵ آبان ماه ۹۹ آغاز می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا