آخرین خبرهااستان ها

فرماندار شهرستان بندرانزلی:سرمایه‌گذاری در حوزه کودک و نوجوان، جامعه را بیمه‌ می‌کند

تدبیرشرق/فرماندار شهرستان بندرانزلی سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و صیانت از آیینه‌ی وجودی کودکان و نوجوانان را مهم‌ترین گام در مسیر سلامت و سعادت ایران اسلامی عنوان‌کرد.

فرماندار بندرانزلی در نشست با مدیرکل و کارکنان کانون گیلان با بیان این مطلب افزود: کودکان همچون آیینه‌‌ای بی‌آلایش، نیازمند مراقبت و نگهداری همیشگی هستند و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فرهنگ و پاس‌داشت زلالای وجودی نسل کودک و نوجوان، نقشی غیر قابل‌انکار در سلامت جامعه‌ ایفا می‌کند.

اسماعیل‌میرغضنفری هم‌چنین از ضرورت بهره‌گیری از علاقه‌مندان و افراد توان‌مند در این حوزه سخن به‌میان آورد و با بیان‌این‌که بیداری کودک درون در ایجاد ارتباط دوسویه با آینده‌سازان و انتقال آموزه‌های سازنده به آنان دارای اهمیت ویژه است، گفت: تاثیر‌پذیری و تاثیر‌گذاری، از ویژگی‌های انسان محسوب‌می‌شود و هراندازه از تاثیرات مثبت دوران کودکی بهره‌مند‌شویم، در ایجاد پیوند با نسل کودک و نوجوان موفق‌تر خواهیم‌بود.

نماینده‌عالی‌دولت در شهرستان بندرانزلی به فعالیت‌های مربیان کانون و جایگاه ارزش‌مند آنان در خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی نیز اشاره‌کرد و با بیان‌این‌که برای ایجاد هرتحول سازنده، نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم افزود: آنچه‌ اهمیت کانون و فعالیت‌های اثر‌بخش مربیان این مجموعه را دوچندان می‌کند، نقشی است که در مسیر دشوار عرصه‌ی فرهنگ دارد.

میرغضنفری درهمین حال به جدیت و تلاش همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت و با ارزش‌مند توصیف‌کردن تلاش‌‌های آنان اظهار‌کرد: رسالت تمامی مسوولان همراهی با این مجموعه است و در این راه از هیچ‌تلاشی فروگذار‌نخواهیم‌کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا