آخرین خبرهااستان ها

کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت به دنبال شفاف سازی

علوی، رئیس کمیسیون عمران خبر داد:

تدبیرشرق/علوی مطرح کرد: امروز نمایندگان شورا، شهردار و تمامی مدیران شهرداری بیشتر از هر زمانی موظف‌ هستند تا برای مردم زمان بگذارند و اعتماد از دست رفته را در اندک زمان باقی مانده تا پایان سال بازیابی کنند.

 سید امیرحسین علوی، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به این مهم که شورا صدای مردم است، اظهار داشت: همیشه فاصله زیادی بین شهرداری و مردم میباشد که شاید بخشی از این فاصله در مورد عوارض و هزینه‌های شهری است که این روند باید اصلاح شود.

علوی افزود: امروز نمایندگان شورا، شهردار و تمامی مدیران شهرداری بیشتر از هر زمانی موظف‌ هستند تا برای مردم زمان بگذارند و اعتماد از دست رفته را در اندک زمان باقی مانده تا پایان سال بازیابی کنند.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت: در ادامه بحث شفاف سازی و به منظور ارتباط مستقیم با مردم از این هفته دوشنبه ها ساعت ۱۷ کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا به صورت آنلاین پخش خواهد شد تا موضوعات و مصوبات سریعا به دست شهروندان فهیم شهر رشت، فرهیختگان، اهالی رسانه ها و … برسد.

وی در پایان اضافه نمود که گزارش کامل کمیسیون‌ عمران، تخلفات، احکام و … هر هفته بر روی پرتال شورای اسلامی شهر رشت در اختیار مردم، اهالی رسانه و … قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا