آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

تعامل با دشمنان قسم خورده انقلاب بی‌عقلی است

دشمنان قسم خورده انقلابفرمانده سپاه قدس گیلان تعامل با دشمنان قسم خورده انقلاب را بی‌عقلی دانست و گفت: دشمن سعی می‌کند که جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را ناکارآمد نشان دهد و این امر را با اعمال نفوذ و فرستادن نفوذی‌ها در دستور کار دارد.

به گزارش تدبیرشرق، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در مناظق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار کرد: اقتدار  سربازان جان بر کف انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باوجود همه موانع خارجی و داخلی، همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد، بیان کرد: مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند و امام راحل نیز معتقد بودند که باید حفاظت از انقلاب را به آنها سپرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تعامل با دشمنان قسم خورده انقلاب را بی‌عقلی دانست و گفت: الگوبرداری از فرهنگ عاشورا به ما یاد داده است که باشجاعت در مقابل دشمنان بایستیم و مانند ترسوها در مقابل او سر خم نکنیم.

عبدالله‌پور امنیت ایران اسلامی و مردم را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و سربازان غیور انقلاب دانست و گفت: شما سربازان اسلام و انقلاب با مجاهدت، ایستادگی خود خواب را از چشمان دشمنان انقلاب گرفتید.

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی افزود: برای آنکه انقلاب بماند مردم باید پای انقلاب باشند زیرا در این حوزه دشمن سعی می‌کند که جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را ناکارآمد نشان دهد و این امر را با اعمال نفوذ و فرستادن نفوذی‌ها در دستور کار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی را وجود روحیه جهادی در مدیران و مسؤولان دانست و افزود: مسؤولان در شرایط فعلی باید تمام وقت خود را بدون وقفه صرف خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا