آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

فرماندار انزلی: مردم هنگام آبگرفتگی و بارش‌های سنگین کمتر در سطح شهر تردد کنند

بارش‌های سنگینفرماندار بندر انزلی از نیمه شب گذشته در بازدید از آبگرفتگی معابر این شهر و نظارت بر روند خدمات رسانی دستگاه های مربوطه از مردم خواست صبوری کنند تا مسئولین راهکار مناسب برای مقابله با این مشکل را بیابند و به هنگام بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند.

به گزارش تدبیرشرق ,به نقل از ایرنا، اسماعیل میرغضنفری خواستار بستر سازی مناسب در محله نیمه شعبان و لوله گذاری برای هدایت آبهای سطحی به فاضلاب شد و اظهار داشت : به زودی جلسه‌ای با حضور متولیان امر تشکیل و ابعاد مختلف این مشکل بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با مطرح کردن مشکل آبگرفتگی معابر در جلسه ستاد بحران درخواست تامین اعتبارات برای رفع این معضل ارائه خواهد شد.

شهردار بندر انزلی نیز همراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی و کارگران شهرداری این شهر از شب گذشته تا اوایل صبح امروز چهارشنبه ضمن مدیریت شرایط برای رفع مشکل آبگرفتگی در معابر تلاش کردند.

سید بدرالدین بدری تصریح کرد : پس از اتمام بارندگی اقدامات لازم جهت کاهش مشکل آبگرفتگی و دفع صحیح آبهای سطحی انجام شود.

وی در خصوص منطقه نیمه شعبان که پس از هر بارش دچار آبگرفتگی می شود، گفت : پروژه نیمه تمام بانک جهانی در محله نیمه شعبان و لوله های تعبیه شده در شبکه فاضلاب از دو طرف مسدود بوده و امکان هدایت آبهای سطحی به شبکه فاضلاب وجود ندارد.

پس از بارش حدود ۱۸۰ میلیمتری روز گذشته تا با مداد امروز در انزلی اکثر خیابانهای این شهر از قبیل  نیمه شعبان، پشت بازار کاسپین،   شهرک صادقیه، پشت مسجد امام جعفر صادق(ع)، خیابان پاسداران، کارآموزی، پشت پمپ بنزین غازیان، کوی واحدی، خیابان سپه،   میدان گاز،   کوی الله اکبر،   سی متری، اطباء، دریا دلان، رمضانی وغیره با مشکل آب گرفتگی معابر مواجه بودند و در برخی موارد آب باران وارد مغازه های مردم شده ضمن آنکه عبور و مرور در سطح شهر مختل شده بود.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بیش از ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد.

بندر انزلی از پرباران ترین مناطق استان گیلان و کشور محسوب می شود. این شهر هر ساله با شروع فصل بارندگی شاهد آبگرفتگی معابر می باشد

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا