آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

ممانعت از ورود مسافرین به گیلان

ورود مسافریندر جلسه علنی شورای شهر رشت به ورود استاندار و شورای تأمین گیلان به‌منظور ممانعت از ورود مسافرین به گیلان به‌منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تأکید شد.

به گزارش تدبیرشرق، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز دریک صد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اهداف قیام امام حسین (ع) مشخص بود و کوفیان ۱۲ هزار نامه به امام حسین (ع) ارسال کردند و این امام همام درراه زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی و امربه‌معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند.

احمد رمضانپور با اشاره به شیوع کرونا افزود: متأسفانه به‌واسطه شیوع این بیماری منحوس، عاشقان امام حسین (ع) نمی‌توانند در راهپیمایی بزرگ اربعینهمچون سال‌های گذشته شرکت داشته باشند.

زمینه‌های رشد و بالندگی کودکان فراهم شود

وی با تبریک روز جهانی کودک بیان کرد: همه ما روزی کودک بودیم و کودکان آینده‌سازان یک جامعه و کشور هستند و باید زمینه‌های رشد و بالندگی آنان فراهم شود.

ممانعت از ورود مسافران به گیلان

عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ماسک و دستکش زدن برای کنترل کرونا کافی نیست، اظهار کرد: مسؤولان اجرایی استان گیلان باید تصمیماتی را به‌منظور ممانعت از ورود مسافران به استان اتخاذ کنند و برخی از این مسافران ممکن است ناقل خاموش باشند که هیچ‌گونه علائمی ازجمله تب و سرفه ندارند.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس

بهراد ذاکری با بیان اینکه متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی در برخی از مدارس رعایت نمی‌شود، افزود: این موضوع خیانت به مردم است و کودکان کم سن و سال در مدارس به‌واسطه عدم آگاهی در معرض بیشتر ابتلا قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه از ورود مسافرین به استان گیلان جلوگیری شود، بیان کرد: انتظار داریم استاندار گیلان و شورای تأمین به‌منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونادراین‌باره ورود کنند.

شفاف‌سازی هزینه‌های پرداخت‌شده توسط شورا و شهرداری به دو تیم داماش و سپیدرود

ذاکری به لوایحی مبنی بر انجام کمک‌های مالی به دو تیم سپیدرود و داماش اشاره کرد و گفت: قرار بود مبالغی که تاکنون توسط شورا و شهرداری بابت کمک به این دو تیم پرداخت‌شده است را شفاف‌سازی کنند تا بالاخره مشخص شود مبالغ پرداخت‌شده در چه مباحثی برای این دو تیم هزینه شده است.

مشکلات عدیده داماش و سپیدرود

وی با ابراز گلایه از وضعیت داماش افزود: هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان باید اعلام کنند مبالغی که تاکنون از شورا و شهرداری رشت دریافت کرده‌اند در چه مباحثی هزینه شده است که همچنان شاهد مشکلات عدیده این دو تیم هستیم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا