آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

حجازی از استقلال طلب کار است؛ اولادی از پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا

تدبیرشرق/سال گذشته همین موقع بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ایران را به خاطر ارایه مدارک نادرست در مورد باشگاه ها 120 هزار دلار جریمه کرد و بلافاصله این جریمه را ازمحل مطالبات کسر کرد. تکرار این رفتار چالش های جدی برای فدراسیون فوتبال ایجاد خواهد کرد؛ به همین خاطر کمیته صدور مجوز حرفه ای اینبار با ریاست غلامرضا بهروان تلاش می کند باشگاه ها را مجاب به ارایه اطلاعات درست به کنفدراسیون فوتبال آسیا نماید.

یکی از معضلات اصلی دو تیم آبی و قرمز برای دریافت مجوز حرفه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهی های بالای این دو تیم می باشد. مطالباتی که از سال ها قبل برای این دو تیم به یادگار مانده است و هر مدیری هدایت تیم آبی و قرمز را برعهده می گیرد تنها به پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان فعلی فکر می کند و هیچ ابایی هم از بجا گذاشتن بدهی ندارد چون می داند چند صباح دیگر صندلی خود را از دست می دهد. بر اساس اعلام یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای نام مرحوم ناصر حجازی فقید در لیست طلب کاران استقلال و نام مرحوم مهرداد اولادی فقید هم در لیست طلبکاران پرسپولیس دیده می شود. از سویی بدهی مالیاتی یکی از تیم ها 171 میلیارد تومان و دیگری 164 میلیارد تومان است که این ها می تواند مانع از صدور مجوز حرفه ای برای این دو باشگاه شود. در این صورت تیم های آبی و قرمز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد و این می توان مانع از کاهش درآمدهای دو تیم شود.

غلامرضا بهروان – رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای از تلاش این دو تیم برای رفع موانع موجود برای کسب مجوز حرفه ای خبر داد و گفت این کمیته تا جایی که مقدور باشد به همه باشگاه ها در این مسیر کمک خواهد کرد اما به دنبال ارایه مدارک نادرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست؛ به این خاطر که تکرار این رفتار جریمه های شدیدتری را برای فدراسیون فوتبال ایران به همراه خواهد داشت.

گفتنی است امروز آخرین مهلت تیم های استقلال و پرسپولیس برای ارایه مدارک به منظور کسب مجوز حرفه ای از کنفدراسیون آسیا است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا