آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱۵ واحد صنعتی و صنفی لاهیجان / معرفی ۸۳ واحد صنفی متخلف به تعزیرات

تسهیلاتفرماندار لاهیجان ازپرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱۵ واحد صنعتی و صنفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق ,یونس محمودی فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر لزوم تقویت معیشت مردم، تصریح کرد ایجاد تسهیلات رفاهی و اتخاذ سیاست های مناسب برای حمایت از کارفرمایان از وظایف ما می باشد.

وی افزود: تعدیل و تنظیم بازار مبتنی بر دستورات ستاد ملی و استانی با برنامه ریزی، همدلی و همراهی مسئولان صورت خواهد گرفت.

فرماندار لاهیجان از تشکیل مداوم و ماهانه جلسات کمیته های مختلف شهرستان خبر داد و گفت: همه مدیران باید در راستای تحقق وظایف فرابخشی، اهتمام داشته باشند.

محمودی با اشاره به تنگناهای اقتصادی دولت و تحریم های ظالمانه ی کشورمان، افزود: ۱۱۵ واحد صنفی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان از تسهیلات برخوردار شدند.

وی با اشاره به رتبه اول لاهیجان در پرداخت تسهیلات گفت: حمایت از سرمایه گذاران در جلسات رفع موانع تولید صورت خواهد گرفت.

فرماندار لاهیجان با تقدیر و تشکر از واحدهای صنفی و بازاریان شهرستان لاهیجان در رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: ۸۳ واحد صنفی به دلیل تخلفات در عدم رعایت دستورالعمل ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمودی گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان لاهیجان در شیوع ویروس کرونا، فعالیت کلیه قلیانسراها ممنوع است و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی برآورد نیازهای ضروری شهرستان از قبیل مواد غذایی و لوازم ضروری توسط اداره صنعت، معدن و تجارت را الزامی دانست و گفت: تمهیدات لازم برای اینکه هیچ کمبودی در شهرستان نداشته باشیم، اتخاذ شود.

فرماندار لاهیجان با انتقاد از عرضه خارج از شبکه بعضی اقلام نظیر کود، آرد و شکر، گفت:
نظارت و بازرسی ها در این زمینه تشدید شود.

/کاشف خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا