آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

محمدنژادنماینده لنگرود: نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی بهره مناسبی ببریم

نیروهای انسانینماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه خیلی نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی در درون چرخه مدیریت بهره مناسبی ببریم، گفت: همگرایی جهت خدمت به مردم نخستین وظیفه مسؤولین هستند و همه مدیران نوکران مردم بوده و ثروت مردم در دست و امانت مسؤولین است.

به گزارش تدبیرشرق، پرویز محمدنژاد امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه منابع ثروت، اصلی است که هر جماعتی بتواند آن را شناخته و استفاده کند موفق است، اظهار کرد: یکی از این سرمایه‌های بزرگ منابع است که در حوزه اجرائیات خودش را نشان می‌دهد و هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند پیشرفت کرده ولی از حوزه سرمایه انسانی استفاده نکرده باشد.

وی با بیان اینکه خیلی نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی در درون چرخه مدیریت بهره مناسبی ببریم، گفت: همگرایی جهت خدمت به مردم نخستین وظیفه مسؤولین هستند و همه مدیران نوکران مردم بوده و ثروت مردم در دست و امانت مسؤولین است و یکی از این وظایف این است که بین مدیران با یکدیگر همگرایی و همراهی داشته باشند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلافات بین گروه‌ها یکی از مشکلات کشور است، تصریح کرد: امروز تعداد زیادی از مردم به خاطر رفتارهای نادرست برخی مسؤولین و مشکلات عدیده در ادارات مراجعات زیادی به ما می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه باید در عرصه مدیریتی امروز با اتکا به قانون، ریسک کرد و مشکلات بسیاری قابل‌حل است، افزود: نخستین وظیفه مسوول در برخورد با ارباب‌رجوع و شهروندان حسن خلق بوده و متأسفانه در برخی موارد گزارش‌های خوبی مخابره نمی‌شود

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا