آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت: از اقدام عربده کشان در بیمارستان پورسینا خجالت کشیدم|دستگاه قضا برخورد قاطع کند

بیمارستان پورسینانماینده ولی فقیه در گیلان به مقابله استکبار جهانی در جنگ سخت، جنگ رسانه ای و جنگ نیمه سخت علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: مسئولان به هیچکس غیر از ملت ایران دل نبندند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی و آغاز هفته نیروی انتظامی است و این ایام را به تمام کارکنان نیروی انتظامی تبریک می‌گویم.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی به ویژه جوانانی که در این نیرو خدمت می‌کنند، افزود: اینکه بعضی از جوانان اندامی پیدا می‌کنند و قمه دست می‌گیرند و در جامعه عربده کشی می‌کنند که البته اندک و انگشت شمارند، مایه ننگ است.

امام جمعه رشت با اشاره به رفتار زشت و ناپسند تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان پورسینای رشت، بیان کرد: آیا برای بعضی از جوانان زشت نیست که اراذل و اوباش نام بگیرند.

آیت الله فلاحتی، جوانان گیلان را پاک سیرت و در ایام محرم عزادار امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: از اقدام عربده‌کشان در بیمارستان پورسینا خجالت کشیدم و توصیه می‌کنم این افراد که خدا اندامی درشت به آن‌ها عنایت کرده، در عزاداری امام حسین (ع) حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مردم از عملکرد دستگاه قضا و نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش خوشحال شدند، گفت: مردم انتظار دارند دستگاه قضا با اراذل و اوباش برخورد در خور و قاطع داشته باشد تا درس عبرت برای دیگران باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به موضوع انجمن‌های ایالتی و ولایتی در ۱۶ مهرماه سال ۴۱ در ۵۸ سال قبل که مایه ذلت دولت آن زمان شد، اشاره کرد و یادآور شد: موضوع مذکور برای جامعه ما زشت بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به ملت ایران، خاطرنشان کرد: نخستین هدف قدرت‌های سلطه‌گر نابودی ملت‌های اسلامی بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هدف نخست آمریکا و رژیم صهیونیستی نابودی جمهوری اسلامی است.

وی، ملت ایران را آزادترین مردم در دنیای معاصر خواند و اظهار کرد: اگر ملت سختی‌ها به ویژه مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند برای خدا و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه رشت به راه اندازی ۳ جنگ توسط آمریکایی‌ها علیه ملت ایران در عرصه‌های جنگ سخت، جنگ رسانه‌ای و جنگ نیمه سخت اشاره کرد و افزود: جنگ سخت در دوران دفاع مقدس بود و استکبار جهانی به این نتیجه رسید که با این روش نمی‌تواند با ملت ایران مقابله کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم ما متوجه شدند رسانه‌های امپراطوری استکبار جهانی احمق‌ترین افراد را دارند و به آن‌ها اطمینان نمی‌کنند، تصریح کرد: ملت ایران به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیدند و تلاش شبانه روزی آمریکا در جنگ رسانه‌ای خود علیه ایران با انواع هجوم نتیجه‌ای نداشته است.

وی، جنگ نیمه سخت را در عرصه اقتصادی عنوان کرد و گفت: استکبار در همه عرصه‌ها با ایران مقابله می‌کند بنابراین مسئولان به هیچکس غیر از ملت ایران دل نبندند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همیشه توجه به توان مدیران کشور را مطرح می‌کنند، بیان کرد: مدیران خیلی خوبی داریم ضمن اینکه متولیان باید قدر این ملت را بدانند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: تاب آوری ملت ایران به ویژه در تحریم‌ها مایه شگفتی قدرت‌های سلطه‌گر شده است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی (ع) نزدیک است، اظهار کرد: حال که امسال از رفتن به زیارت کربلا در اربعین حسینی (ع) محروم شده ایم، حتما در خانه‌هایمان زیارت اربعین را بخوانیم.

امام جمعه رشت در ادامه از سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی و خانواده، خاطرنشان کرد: یکی از مواضعی که انسان باید رعایت کند، شرم و حیا در سخن است.

آیت الله فلاحتی، سخن آگاهانه و خردمندانه را از مصادیق عفت، شرم و حیا در گفتار عنوان کرد و افزود: یک انسان به ویژه مدیر به سخنی که می‌گوید باید توجه داشته باشد و آگاهانه نسبت به موضوع‌ها حرف بزند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا