آخرین خبرهااستان هااسلایدر

فساد سیستماتیک در شهرداری را نمی‌پذیرم | برنامه‌های من رویا نیست بلکه براساس واقعیت است

محمد احمدی کاندیدای تصدی شهرداری رشت:

تدبیرشرق/ محمد احمدی، کاندیدای تصدی شهرداری رشت اظهار کرد: آنچه که امروز در این جلسه گفته شده است(برنامه‌ها) رویاهای من نیست بلکه براساس واقعیت است و می‌توان با ساختاری مناسب به این مهم دست یافت.
یکصد و شصت و ششمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه(۹ مهرماه) برگزار شد.

مردم از حرف زدن خسته شده اند

سید محمد احمدی، کاندیدای تصدی شهرداری رشت در این جلسه گفت: این طولانی‌ترین جلسه‌ای است که حرف میزنم زیرا اعتقاد دارم باید حرف‌ها کم شود و عمل صورت گیرد برای اینکه مردم از حرف زدن خسته شده اند.

وی با بیان اینکه بستر سرمایه‌گذاری باید با کمک اعضای شورا فراهم کنیم، افزود: یکی از دغدغه‌های شهرداری شفافیت است و این موضوع فرایندهای خاص خودش را دارد.

احمدی در پاسخ به سوالات بهراد ذاکری نیز گفت: بنده از صورت جلسه خبری نداشتم و اولین پیشنهاد شهرداری از سوی آقای علوی بود که ایشان زنگ زدند و گفتند؛ هیچ دِینی در خصوص انتخاب بنده کسی ندارد و اعضای شورا براساس برنامه‌ها و تجربه‌ها رای دهند.

کاندیدای تصدی شهرداری رشت همچنین ادامه داد: انصراف از انتخابات بر منطقی استوار بوده است و حتما صلاح را بر نبودن در عرصه انتخابات دیدم و در مورد رودبار اگر مسائلی وجود دارد چشمان تیزبین دستگاه نظارتی همه چیز را رصد می‌کند و گردن ما هم از مو باریک‌تر است.

برنامه‌های من رویا نیست بلکه براساس واقعیت است

وی تأکید کرد: آنچه که امروز در این جلسه گفته شده است(برنامه‌ها) رویاهای من نیست بلکه براساس واقعیت است و می‌توان با ساختاری مناسب به این مهم دست یافت.

احمدی با بیان اینکه نگاه من به ماده ۱۰۰ درآمدزایی نیست، اظهار کرد: فساد سیستماتیک در شهرداری را نمی‌توانم بپذیرم.

وی افزود: هیچ عضو شورایی تا الان با من در مورد عزل و نصب‌ها صحبت نکردند و همه اعضا توصیه‌های فنی داشتند، در آینده اگر امضایی پای پست‌ها بزنم قطعا با تحقیق خواهد بود.

کاندیدای تصدی شهرداری رشت با اشاره به اینکه بنده ارزیابی پرسنل شهرداری رشت را انجام دادم و شناخت دارم و مشورت‌هایی انجام دادم، گفت: پیاده راه فرهنگی پروژه‌ای بود که انجام شد اما خلاقیت بهتری می‌توان انجام داد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا