آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

با استعفایتان یک شهر را خوشحال می کنید نمایش نخ نمای استعفا با بازی چند عضو شورای شهر رشت!

استعفادر شرایطی که اختلافات برای انتخاب شهردار بالا گرفته است حالا شنیده هایی از نمایش نخ نمای استعفا با بازی چند عضو شورای شهر رشت به گوش می رسد!

ین نخستین بار نیست که برخی اعضای شورا با لفظ استعفا، نمایشی راه می اندازند و سعی در به کرسی نشاندن حرفشان و یا تطهیر چهره خودشان از میزدوستی دارند! این بار نیز به نظر نمی رسد جدیت لازم برای این استعفا وجود داشته باشد و احتمالا به عنوان آخرین حربه برای جلوگیری از شکست در پروسه انتخاب شهردار، این مساله را به طور غیر مستقیم رسانه ای کرده اند.
اما هرچه هست باید به استحضار این اعضا برسانیم که مطرح شدن احتمال استعفایتان، نه تنها تهدید نیست بلکه بشارتی به یک شهر است که بسیاری از شهروندانش مدتهاست برای پایان این شورا لحظه شماری می کنند.
بنابراین ظاهرا با این شنیده ها تمامی فعالین حوزه مدیریت شهری باید تلاش کنند تا هرچه بیشتر اعضای شورا به استعفا راغب شوند تا شاید به این شکل شهر رشت از شورایی که تمام عمرش را درگیر اختلافات داخلی و منافع فردی بود خلاص شود.
شورای پنجم در دوران حضور خود عملکردی اسفناک را به جا گذاشت به طوری که بنا بر اظهارات یکی زا نمایندگان رشت و ارزیابی وزارت کشور، بدترین مدیریت شهری و شورا متعلق به رشت بوده است!
این شورا در آستانه ششمین انتخاب شهردار قرار دارد و پیش از این در مدت زمانی حدود سه سال، دو شهردار و سه گزینه تایید نشده را برگزیده و سه سرپرست را نیز در راس شهرداری دیده است.
در مقطعی که حدود یک سال شهر رشت بدون شهردار مانده بود و اختلافات اعضای شورا تمام شدنی نبود، زمزمه های انحلال این شورا نیز به گوش می رسید و در نهایت انتخاب حاج محمدی، شورا را از خطر انحلال در آن مقطع زمانی دور کرد.
چندی پیش نیز صدها تن از شهروندان با مشارکت در کارزاری خواستار انحلال شورای شهر رشت شده بودند.
قرار است چهارشنبه همین هفته انتخاب شهردار در دستور کار شورا قرار گیرد؛ هرچند گفته می شود باز هم جلسه به حد نصاب نخواهد رسید.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا