آخرین خبرهااستان هااسلایدر

الگوی خدمت رسانی ما در ایام کرونا دفاع مقدس بود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان :

تدبیرشرق/مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : همکاران ما در فصل آبیاری با توجه به شیوع کرونا با روحیه ایثار و از خود گذشتگی وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند.

مهندس وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ اظهار داشت : هشت سال دفاع مقدس ایام بسیار مقدسی بود که درس های فراوانی به این مرز و بوم آموخت که نتیجه آن را در ایام اخیر و در حال حاضر می بینم که عزیزان زحمتکش بخش درمان ، پرستاران و پزشکان با بیماری ناشناخته کرونا با چه جان فشانی هایی در حال خدمت هستند.

وی با تشکر از همه خدمتگزاران در بخش آب استان در تأمین این مایع حیاتی  افزود : الگوی خدمات رسانی ما در فصل آبیاری گذشته ، هشت سال دفاع مقدس بود که همواره با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات بوجود آمده ، با روحیه ایثار و از خود گذشتگی ، وظیفه خویش را به نحو احسن انجام دادیم و با تمام کاستی ها عملکرد موفقی را توانستیم در سطح استان ارائه کنیم.

در ادامه این مراسم نورالدین نعمتی از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از رشادتهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس یاد آور شد که با روحیه ایثار و شهادت و مقاومت می توانیم در شرایط سخت کنونی با موفقیت عبور کنیم .

شایان ذکر است این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از همکاران بسیجی و همچنین سرهنگ پاسدار عباس حسینی ، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا