آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

شکست دو بر یک شاگردان نامجو مطلق در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور استقلال به خودش،پاختاکور و البته داور باخت!

استقلالتیم های استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند.

به گزارش تدبیرشرق؛در دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پاختاکور ازبکستان با نتیجه 2-1 شکست خورد. در این مسابقه تیم ازبکستانی شروع بهتری داشت و توانست با اتکا به قدرت خط میانی خود بازی را در اختیار بگیرد و نمایش بهتری از خود بروز دهد و اگر واکنش عالی سیدحسین حسینی نبود، روی شوتی از راه دور توسط چران دروازه استقلال باز می شد.
با این حال با گذشت زمان، استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و ابتدا توسط دیاباته در موقعیتی تک به تک صاحب فرصت شد که درخشش دروازه بان پاختاکور اجازه گل شدن توپ را نداد اما ضربه کاشته زیبای علی کریمی در دقیقه 32 این دروازه بان را تسلیم کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد. این اما پایان کار در نیمه اول نبود چرا که ضربه سر چران در دقیقه 43 باعث شد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم هم پاختاکور مثل نیمه اول شروع خوبی داشت و توانست روی اشتباه مدافعین و دروازه بان استقلال در دقیقه 47 توسط دردیوک به گل برتری برسد. در ادامه استقلالی ها که از خستگی و ضعف بدنی به طور واضحی رنج می بردند تلاش کردند تا به گل مساوی دست یابند اما معدود موقعیت های سفیدپوشان استقلال هم با کم دقتی مهاجمین این تیم از دست رفت. ضمن این که در دقیقه 82 این بازی، احمد الکاف، داور مسابقه برخورد توپ با دست ماشاریپوف در محوطه جریمه پاختاکور را پنالتی به سود استقلال تشخیص نداد تا این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود پاختاکور تمام شود.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا