آخرین خبرهااستان ها

همایش نقش زنان در دفاع مقدس در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و با حضور مادران شهدا

تدبیرشرق/همزمان با هفته دفاع مقدس همایش نقش زنان در دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و معاونین و مدیران سازمان و فرماندهی سپاه ناحیه بندر انزلی در تالار فرهنگی منطقه برگزار شد.

بنابر این گزارش دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر نقش زنان در جامعه به رشادت های بانوان در عرصه های مختلف به خصوص دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تاریخ‌ کشورمان شاهد گویایی ‌بر حضور همه‌جانبه ‌و فعالانه ‌زنان ‌مسلمان ‌ایرانی ‌در صحنه‌های‌ گوناگون ‌دفاعی، رزمی، سیاسی ‌و اجتماعی‌ بوده است و در عصر حاضر نیز بانوان توانمند کشورمان در این مسیر مهم بیش از پیش و استوار تر از گذشته گام بر میدارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : نقش زنان نه تنها عاطفی است بلکه نقشی استراتژیک و راهبردی مبتنی بر مبانی ایدئولوژی است، زنانی که با صبوری، از همسران جانباز خود پرستاری می کنند عملی که با هیچ کلام، کتاب و بیانی نمی توان به تصویر کشید.

در ادامه این نشست سرهنگ مهدی صفاتی فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به ضرورت بازخوانی رشادت ها و از جان گذشتگی شهدا و خانواده معظمشان بیان کرد : تقارن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس فرصتی است تا با بازنگری خاطرات شهدا و صبوری و مقاومت مردم شریف و ملت ایران در عبور از بحران ها در گام دوم انقلاب در برابر دشمنان کشور استوار باشیم و بزرگداشت چهل سال عزت، سربلندی و پیروزی در مقابل چهل سال توطئه ای دشمنان موجب تقویت و آگاهی نسل جوان میشود.

در ادامه این مراسم با حضور مهندس نقوی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت ، مهندس فاتحی مدیرکل حوزه مدیرعامل و کاظمیان مدیرروابط عمومی و امور بین الملل از خانواده معظم شهدا و مادران شهدای منطقه آزاد انزلی تجلیل بعمل آمد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا