آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

با اهدای لوح تقدیر به دکتر سالاری؛ فرمانده سپاه قدس گیلان از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر سلامت استان تقدیر کرد

کادر سلامتفرمانده سپاه قدس گیلان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه روزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر سلامت تقدیر کرد.

پیش از ظهر امروز نشست صمیمی مدیران کل و روسای سازمانهای خدماتی و اجرایی استان گیلان با سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سالن اجلاس دفتر فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست صمیمی با بیان اینکه راه و سیره شهدا ادامه دارد، افزود: دفاع مقدس تمام نشده و ما پس از هشت سال جنگ تحمیلی شاهد حضور مدافعان اسلام و انقلاب در دفاع از ارزش های اسلامی، اقتصادی و هم اکنون نیز حوزه سلامت هستیم.

وی با اشاره به جانفشانی های مدافعان سلامت گفت: با شروع ویروس منحوس کرونا نیز امروزه همچنان رزمندگانی در حوزه بهداشت و درمان در وسط میدان هستند و جان خود را فدای ملت میکنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تقدیر از دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر بهداشت و درمان استان گفت این جانفشانی ها، ایثار و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت نشان داده دفاع مقدس تمام نشده و همچنان ادامه دارد.

سردار عبدالله پور در پایان این نشست صمیمی که مدیران کل و روسای سازمان ها نیز حضور داشتند به پاس زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان از دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و تجلیل کرد.

در متن پیام تقدیر و تجلیل سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان از دکتر سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

برادر بسیجی جناب آقای دکتر ارسلان سالاری، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان
سلام علیکم؛
آن چیزی که در بحران‌ها مایه دلگرمی و امید است این است که ایران اسلامی همیشه مدافعینی دارد آماده فداکاری؛ چه در دفاع از میهن چه در بحران‌های سیل و زلزله و چه در دفاع از حرم آل الله و اکنون در دفاع از سلامت جامعه
ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه سلامت استان گیلان از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی جنابعالی و همه همکاران شما در حوزه سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر به عمل می آورم. سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و تمامی کادر درمانی و بهداشتی شما در سطح استان گیلان را در تداوم اقدامات و خدمات موثر به هم وطنان عزیزمان تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) با رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور
فرمانده سپاه قدس استان گیلان

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا