آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار گیلان ، تجلیل از رزمندگان گیلانی دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۳۶ رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گیلان تجلیل شد.

رزمندگان گیلانیبه گزارشتدبیرشرق,استانداردر این مراسم با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت : مردم ، دولت و نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس تحت فرماندهی امام‌خمینی ره نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی آفریدند که نتیجه این همدلی ها پیروزی بر دشمنان بود .

ارسلان زارع افزود : امروز هم به پشتوانه همین همدلی هاکشورمان عزتمند و مقتدرانه در صحنه های مختلف نقش آفرینی کرده و مسیر شکوفایی و تعالی را طی می کند.
وی به اهمیت ثبت و نگهداشت دلاورمردی های رزمندگان سال های دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود : بایداصحاب فرهنگ و هنر در این زمینه نقش آفرینی کرده و این رشادت ها را در قالب های مختلف هنری به نسل آینده منتقل کنند.
استاندار همچنین به تداوم روحیه ایثار و از خودگذشتگیبه عنوان عنصری مهم در جامعه اسلامی یاد کرد و افزود : روحیه ایثار و شهادت و خدمت به مردم در دوران شیوع کرونا هم درمیان کادر درمانی و گروه های جهادی و اقشار مختلف مردم به خوبی متجلی شد و ایران عزیز همواره به داشتن چنین فرزندانی افتخار می کند.
/خبرگزاری صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا