آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

“جای خالی مدعی/ دوران رقابت تمام شده؛ موسم خدمت است”

سیلاببارش بی سابقه باران در تالش که منجر به جاری شدن سیلاب در مناطقی از این شهرستان شد؛ دشواری هایی برای مردم به همراه داشت اما واکنش ها به این رخداد طبیعی، جای خالی مدعیان را نشان داد.

اگرچه پس از هشدارهای هواشناسی ، اطلاع رسانی های لازم به مردم، مسئولان و دستگاه‌های خدماتی و امدادی انجام شده بود ولی طی حدود چهار ساعت بین ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلیمتری باران بارید.

در کنار اهمیت ضرورت توجه به رفع مشکلات وجود آمده برای مردم و ساکنان مناطق آسیب دیده، پرهیز از رفتارهای هیجانی، نقش موثری در مدیریت حوادث دارد.

امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار می دارد که به دستور استاندار گیلان از صبح یکشنبه در تالش حضور دارد و بازدیدهایی میدانی از مناطق سیلزده انجام داده و به طور مرتب گزارش اقدامات را به نماینده عالی دولت در استان ارائه می دهد با این وجود نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، کیلومترها آنطرف تر، در پایتخت و بصورت تلفنی پیگیر امور است.

البته که این موضوع ، جزو وظایف مسئولان است اما رسانه ای کردن پیگیری های تلفنی و سخن گفتن های حق به‌جانب، آلام مردم را نمی‌کاهد.

نماینده محترم شهرستان تالش در صفحه اینستاگرامی خود مدعی شد ” آقای استاندار زنگ زدم، پاسخگو نبودید و هنوز هم تماس نگرفته اید” اما ساعتی بعد این پیام منتسب به استاندار گیلان در برخی رسانه ها منتشر شد که “چند بار زنگ زدم، موبایل جنابعالی پیوسته مشغول بود. مدیران ذیربط را از صبح ماموریت داده ام و تاکنون هم در شهرستان تالش هستند”.

توجه داشته باشیم دوران رقابت های انتخاباتی، به اتمام رسیده و ماه هاست ردای نمایندگی مردم بر دوش منتخبان آنان است؛ بایستی اقداماتی عملی برای برطرف کردن مشکلات انجام دهیم چراکه صرف سخنرانی و فضاسازی رسانه ای، راهگشا نیست.

سیلاب

 

سیلاب

سیلاب

سیلاب

سیلاب

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا