آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

پیام فرماندار بندرانزلی بمناسبت چهلمین سالروز مقاومت و پایداری در هشت سال دفاع مقدس

دفاع مقدسبه گزارش تدبیرشرق , اسماعیل میرغضنفری فرماندار بندرانزلی بمناسبت چهلمین سالروز هشت سال دفاع مقدس ، طی پیامی حماسه ماندگار مقاومت و پایداری مردم قهرمان و مقاوم ایران اسلامی را گرامی داشت .

متن پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آنان ، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هفته دفاع مقدس يادآور ايثار و استقامت راد مردان و شير زناني است كه در لبيك به فرمان امام و مقتداي خويش در دفاع از کیان مکتب ، انقلاب و میهن اسلامي جانفشاني نموده و حماسه هاي ماندگاري را بر برگ هاي زرين انقلاب اسلامي در تاریخ ثبت كردند.
تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان تا بن دندان مسلح را نداده است.
امروزه قدرت و اقتدار ایران اسلامی درمنطقه و جهان به نقطه‌ای رسیده است که استراتژیست‌های بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را مهمترین بازیگر بین المللی قلمداد می‌کنند و بر این باورند که هیچ منازعه و مناقشه‌ای در منطقه بدون حضور ایران حل نخواهد شد.
بدون شک باید این موفقیت‌های مهم و دستیابی به فناوری‌های نوین و انرژی‌های نو و سرعت بخشی برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی در همه بخش‌ها را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی دانست که اعتلای ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند .
اینجانب هفته دفاع مقدس را به مقام عظمای ولایت ، دولتمردان دولت تدبیر و امید ، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور و قهرمان شهرستان بندرانزلی تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه نظام اسلامی ، عزت ، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود و همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز ثابت قدم باشند.

/پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندرانزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا