آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

سرپرست شهرداری لاهیجان از برگزاری جشنواره جوان لاهیجی خبر داد

جشنواره جوان لاهیجیسرپرست شهرداری لاهیجان از برگزاری نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید کریمی خبرداد.

به گزارش تدبیرشرق، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: این جشنواره با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه فرهیخته لاهیجان و با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور شناسایی جوانان نخبه و خلاق 18 تا 35 سال لاهیجانی برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی اضافه کرد: معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر شهرستان لاهیجان با هدف زمینه سازی ارزش های متعالی ، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی، روحیه خودباوری، ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت های هویت آفرین، ابداع و ابتکار، الگو سازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی از اهداف نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید ابوالحسن کریمی اولین فرماندار و دادستان ولایت مدار و انقلابی لاهیجان می باشد.
قیامتیون اظهار کرد: انتخاب جوان خلاق در زمینه های قرآنی،طلاب و روحانیون، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، کارآفرین، اجتماعی، دانشگاهی، رسانه ای، ابتکار و اختراع، دهیاری و شوراها، مدیریت، بهداشت و درمان، فنی و حرفه ای و … از محورهای این جشنواره است.
سرپرست شهرداری لاهیجان با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره هم بین دانش آموزان 14 تا 18 ساله و توانخواهان برگزار می شود، گفت: جوانان خلاق لاهیجی تا چهارم دی ماه سال جاری فرصت دارند تا در سامانه این جشنواره به نشانی http://ycl.liau.ac.ir ثبت نام نمایند.
وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان این جشنواره را فرصتی برای شناسایی جوانان خلاق لاهیجی و بهرمندی از ایده ها و توانمندی های نسل جوان برای توسعه و آبادانی شهرستان لاهیجان می دانند.

/اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا