آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

توافق برخی کشورهای عربی با صهیونیست خیانت به جهان اسلام است

توافقامام‌جمعه رودسر با اشاره به امضای صلح‌نامه توسط برخی از کشورهای عربی منطقه مانند امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: به‌زودی این کشورهای عربی در مقابل خیانت به جهان اسلام و توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد و از سوی مردم آزاده خود پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

به گزارش تدبیرشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر در مسجد ملاامیرا اظهار کرد: ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس است و باید یاد دلیرمردانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس با جان خود ایثار کردند گرامی داشت.

وی با بیان اینکه زنان و مردان ما در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی این کشور شجاعانه تلاش کردند تا در مقابل دشمنان به پیروزی برسیم، افزود: فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه‌داشتن اسلام و عزت و افتخار برای انقلاب اسلامی شد.

امام‌جمعه رودسر رسیدن به خودکفایی به‌ویژه در حوزه نظامی را حاصل هشت دفاع جانانه ملت ایران خواند و گفت: پیشرفت عظیم نظامی ایران اسلامی به‌عنوان یک عامل بازدارنده موجب شده تا هیچ قدرتی در جهان به خود اجازه تجاوز به کشورمان را ندهد.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم راه شهدا تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای احیای رشادت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

روحانی با اشاره به اینکه استکبار در دوران هشت سال دفاع مقدس سیلی محکمی از ملت ایران خورده است، افزود: امروز دشمن با ناامیدی در جنگ نظامی به جنگ نرم با ملت ما بوده که بسیار خطرناک‌تر از جنگ سخت است و این جنگ، تهاجم فرهنگی در ابعاد مختلف است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ما آماده‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، بیان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا برجام ۱ و ۲ و ۳ با تحریم‌های مختلف ملت ما را از آرمان‌های شهدا جدا کنند اما رزمندگان ما آماده دفاع در مقابل هر تهاجمی از کشور هستند.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به امضا صلح‌نامه توسط برخی از کشورهای عربی منطقه مانند امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: به‌زودی این کشورهای عربی در مقابل خیانت به جهان اسلام و توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد و از سوی مردم آزاده خود پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا