آخرین خبرهااستان ها

قول خواهم داد که هیچ پروژه ای با مشکل مالی مواجه نگردد

سرپرست شهرداری رشت:

تدبیرشرق/صبح امروز ناصر عطایی، سرپرست شهرداری رشت در دومین روز کاری طی بازدیدی در جمع مدیر، معاونین، مسئولان و کارکنان منطقه سه حضور یافت.

در این نشست سرپرست شهرداری رشت با بیان ضرورت ایجاد نگرشی متفاوت در دوره سرپرستی اظهار داشت : در روزهایی که شهرداری رشت نیازمند ایجاد و ثبات درآمد پایدار شهری است، انتظار ویژه ای از بحث درآمدزایی شهرداری خواهیم داشت.

ناصر عطایی با تاکید بر جدیت بیشتر در پروژه های عمرانی ، اذعان داشت : اداره امور سرپرستی تنها مربوط به بنده نیست و تک تک همکاران شهرداری در آن دخیل هستند و می بایست با کار عاشقانه و همدلی دوران سرپرستی را دوران شکوفایی شهرداری رشت رقم بزنیم.

سرپرست شهرداری رشت در ادامه اضافه نمود : پیام من ، آبرو و عزت است و از خدا میخواهم آنهایی که جلوی کار شهرداری را می گیرند ، به راه راست هدایت شوند.

ناصر عطایی افزود : شهرداری رشت باید با توجه به شناسایی ظرفیت های جدید و به سرانجام رساندن پروژه های متوقف شده، تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع مالی پیش رو نسبت به حل و فصل اختلافات پروژه های قدیمی به کار گیرد و شخصا قول خواهم داد که هیچ پروژه ای با مشکل مالی مواجه نگردد.

وی در پایان از مدیر منطقه سه شهرداری رشت ، طیبه بینا و معاونین و مسئولان منطقه تشکر ویژه کرد و بودجه مثبت ۵۷ درصدی منطقه را کاری بزرگ خواند.

مدیر منطقه سه شهرداری رشت نیز وضعیت درآمدی مناطق را یکی از مهمترین چالش های پیش رو دانست و افزود : در این برهه زمانی باید با همدلی از کوچکترین فرصت ها جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری استفاده کنیم.

طیبه بینا، اولویت تولید را درآمد پایدار قلمداد کرد و افزود : بنده و زیر مجموعه منطقه سه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن دوری از روزمرگی و شتابزدگی و همینطور پایین آوردن درصد خطاها ، حضرتعالی را در این مسئولیت خطیر یاری رسانیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا