آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رفتار مشفقانه و منصفانه وزیر بهداشت و امام جمعه ملارد

تقدیردکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارسال پیامی از رفتار مشفقانه و منصفانه وزیر بهداشت و امام جمعه ملارد تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی
استاد گرامی جناب دکتر نمکی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با سلام واحترام
خبر مسرت بخشی را در شبکه های مجازی آحاد مردم و جامعه دانشگاهی ملاحظه نموده اند که در آن بصیرت یک مدیر صادق به مردم و انقلاب در مواجه با یک تهمت و قضاوت عجولانه، تقوای الهی را پیشه ساخت و عظمت یک حکمرانی خوب را به نمایش گذاشت. این رفتار و برخورد مشفقانه و منصفانه جنابعالی نشاندهنده ی عمق معرفت و شناخت و حکمت در مقابله با محاسبات جدید دنیای کنونی و جامعه امروزی است.اینجانب به نیابت از دانشگاهیان و فرهیختگان و مردم آگاه استان گیلان از هوشمندی و شجاعت و درایت حضرتعالی که موجب بالندگی و افتخار و مجد اولا در پیشگاه خداوند رحمان و ثانیا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثالثا برای جامعه پزشکی شده است تشکر و قدردانی می نمایم.
جا دارد از خطیب توانا و امام جمعه محترم شهرستان ملارد هم که با خشوع و فروتنی منطق قوی شما را پذیرفته و شجاعانه در پذیرش آن دریغ نورزید کمال سپاس و امتنان خودم را اعلام نمایم.
امیدوارم همه ی خدمتگزاران و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی این رفتار مدیریتی را سرلوحه کار خود قراردهند و جلوه ایی از اخلاق نورانی اسلام را به نمایش بگذارند.عزتمند و سرافراز باشید.
العاقبه للمتقین
دکتر ارسلان سالاری ریس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری، امام جمعه شهرستان ملارد استان تهران بابت سخنان هفته گذشته خود از تریبون نماز جمعه این شهر در مورد فرزند وزیر بهداشت که در جریان آن اتهامی به وی نسبت داده می‌شد، پس از مکاتبه وزیر بهداشت با وی، از دکتر نمکی طی نامه‌ای عذرخواهی کرد و گفت اگر مرا نبخشید از امامت جمعه استعفا خواهم نمود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا