آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

گزارش تازه دی‌مارتزیو استراماچونی در چه صورت به ایران می‌آید؟

استراماچونیخبرنگار ایتالیایی می گوید که بخاطر قوانینی که در ایران اعمال شده، بازگشت استرا پیچیده شده است.

به گزارش تدبیرشرق، بحث بازگشت استراماچونی هر روز وارد فاز جدیدی می شود. در حالیکه چند روز پیش نصرالله عبداللهی ادعا کرده بود 70 تا 80 درصد کارهای بازگشت استراماچونی به استقلال انجام شده است، اما خبرنگاری معروف ایتالیایی اعلام کرد که بازگشت سرمربی ایتالیایی به استقلال پیچیده شده است.

جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معروف اسکای ایتالیا که روابط نزدیکی با استراماچونی دارد در جدید ترین توئیت خود نوشته است که استراماچونی تمایل به بازگشت دارد ولی قوانین جدید وضع شده امکان بازگشت او را نمی دهد.

دی مارتزیو نوشته است: «استقلال در درگیری با فدراسیون برای استراماچونی
استراماچونی به استقلال باز می گردد؟ اگر فقط به او بستگی داشت پاسخ مثبت بود. اما در حال حاضر اوضاع پیچیده است. تماس ها و مذاکرات این مربی و باشگاهی که چند ماه پیش با اکراه از آن جدا شد، در روزهای اخیر به خوبی در جریان بود و حتی بین طرفین توافق بسیار نزدیک شده بود.

اکنون مشکل قانون داخل ایران است که نمی گذارد مربیان و بازیکنان خارجی به این کشور بیایند که این قانون باعث درگیری بین استقلال و فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش شده است. اما استقلال به نوبه خود معتقد است این قانون در مورد استراماچونی صدق نمی کند زیرا او قبلا در ایران کار کرده است.
مدیرعامل استقلال (سعادتمند) حتی در این خصوص تهدید به استعفا کرده است چرا که احساس می کند توسط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مجازات شده است. زیرا نظر آنها در این خصوص تغییری نکرده است.

در همین حال ، استراماچونی منتظر می ماند. اگر این مسئله با حل و فصل مقامات حل نشود، او قراردادی امضا نمی کند. در غیر این صورت بازگشت او کمرنگ خواهد شد. با تأسف فراوان»

/ورزش۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا