آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

بهره‌برداری از بلوار کاسپین تا پایان سال ۹۹ و تحقق آرزوی دیرینه مردم چاف و چمخاله

بلوار کاسپینعضو شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه یکی از آرزوهای مردم منطقه اتصال خیابان مسیر چمخاله به چاف و بلوار کاسپین است، افزود: کارهای زیرساختی برای تعریض بلوار کاسپین انجام‌شده که نصب بلوار، نصب روشنایی و فضای سبز از دیگر اقدامات بعد از آسفالت این مسیر خواهد بود که در حال تلاش هستیم که این بلوار تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری رسیده و آرزوی ۱۲ ساله مردم چاف و چمخاله برای اتصال این مسیر محقق شود.

به گزارش تدبیرشرق, یاسر فرجود  با بیان اینکه مردم چاف و چمخاله در دوره اخیر شورای شهر افراد جوان را انتخاب و به آنان اعتماد کرده است، اظهار کرد: شهر چاف و چمخاله دارای موهبت‌های خدادادی زیادی است که سعی کردیم در دوره اخیر با استفاده از برنامه‌ریزی‌های مشخص شهر را به هدف توسعه مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه قدمت شهرداری چاف و چمخاله حدود یک دهه و با کمترین امکانات آغاز به کارکرد، گفت: یکی از تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌های اعضای شورای شهر و مدیریت شهرداری، تجهیز امکانات اداری و لجستیکی برای شهرداری بود تا بتوان خدمات بیشتری را به مردم شهر چاف و چمخاله ارائه کرد.

عضو شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه این شهر گسترده و خدمات‌دهی در تمام نقاط آن کمی دشوار است، تصریح کرد: تا دوره گذشته مدیریت شهرداری و شورا، دو خاور و یک خودرو آتش‌نشانی از دوره دهیاری به شهرداری واگذارشده بود و کارها با همان انجام می‌شد که در دوره اخیر و با پیگیری اعضای شورای شهر و شهردار، گریدر، غلطت، لودر، دو دستگاه کامیون باری، ماشین آتش‌نشانی، ماشین‌سواری و مزدا، نیسان کمپرس و سوزوکی ویتارا، خودرو آب‌پاش برای فضای سبز به مجموعه لجستیکی شهرداری چاف و چمخاله اضافه شد.

فرجود با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلیل نبود خودروهای لجستیکی اکثر کارها به پیمانکاران واگذار می‌شد، افزود: واگذاری همه کارها به پیمانکاران هزینه‌های زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کرد ولی با تهیه خودروهای جدید بخش قابل‌توجهی از کارها توسط پرسنل شهرداری و با مدیریت شهردار و نظارت شورا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه محقق شده شهرداری در سال ۱۳۹۶، سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود، گفت: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی فراوان در جامعه بخصوص مشکل درآمدزایی در شهرداری‌ها، بودجه شهرداری چاف و چمخاله حدود پنج برابر افزایش و به حدود ۲۰ میلیارد تومان رسید.

عضو شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به ساماندهی پرسنل شهرداری که وضعیت بلاتکلیف داشتند، بیان کرد: شهرداری چاف و چمخاله دارای نیروهای متفاوتی در بخش‌های مختلف بود که وضعیت نامشخص و بلاتکلیف نداشتند و با پیگیری‌هایی که توسط شهردار و اعضای شورای شهر از وزارت کشور و استانداری انجام شد وضعیت بسیاری از پرسنل با مجوزهایی که دریافت شد مشخص و از بلاتکلیفی درآمدند.

فرجود با بیان اینکه یکی از آرزوهای مردم منطقه اتصال خیابان مسیر چمخاله به چاف و بلوار کاسپین است، افزود: کارهای زیرساختی برای تعریض بلوار کاسپین انجام‌شده که نصب بلوار، نصب روشنایی و فضای سبز از دیگر اقدامات بعد از آسفالت این مسیر خواهد بود که در حال تلاش هستیم که این بلوار تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری رسیده و آرزوی ۱۲ ساله مردم چاف و چمخاله برای اتصال این مسیر محقق شود.

/لنگرخبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا