آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

معارفه بیست و یکمین فرماندار آستارا آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور استاندار برگزار شد.

فرماندار آستارابه گزارش تدبیرشرق، استاندار در آئین تودیع و معارفه فرماندار آستارا مسئولیت در نظام اسلامی را یک فرصت ارزشمند برای خدمت عنوان کرد و گفت: مهمترین مسئله در خدمتگزاری مردمی بودن و بهره مندی از مشارکت عمومی است و همسو بودن مسوولان از اصلی ترین ویژگی های آن خواهدبود.

ارسلان زارع در ادامه با اشاره به کاهش آسیب های بیماری کرونا در گیلان افزود: همت مسوولان و مشارکت یکایک مردم گیلان در رعایت مسائل بهداشتی کاهش بیماری و افزایش سلامت جامعه را سبب می شود.
وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به حوزه اقتصادمقاومتی گفت: با تشکیل جلسات کمیته صادرات غیرنفتی در آستارا و تصویب طرح‌های اقتصادمقاومتی تلاش و برنامه‌ریزی به سوی استفاده از منابع داخلی استان سوق داده شده است.
استاندار در ادامه بر فعال شدن واحدهای راکد و نیمه راکد تولیدی در گیلان و تحقق شعار امسال که جهش تولید است تاکید کرد.
ارسلان زارع با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند شهرستان مرزی آستارا گفت:مهمان نوازی مردم این شهرستان در کنار ظرفیتهای گسترده آن، ورود مسافران را افزایش می‌دهد و اگر همراهی مردم نبود مشکلات ما در مدیریت بیماری کرونا بیشتر می شد.
وی با اشاره به از سرگیری اجرای طرح راه آهن رشت – آستارا گفت: این پروژه با ورود قرارگاه خاتم الانبیا، گستره ی کار خود را در ماه‌های آتی افزایش می دهد و در آینده اتفاقات خوبی را در این طرح مهم شاهد خواهیم بود.
استاندار با تاکید حمایت از واحدهای تولیدی صادرات محور گفت: نگاهمان در عرصه اقتصادی، باید صادراتی باشد و برای هم افزایی بیشتر تقویت صنایع تبدیلی و برندسازی را برای حضور در بازارهای بین المللی در دستور کار قرار دهیم.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به ویژگیهای این شهرستان گفت: در آستارا با مردمی مسئولیت پذیر و دارای درک و شعور بالای سیاسی مواجه هستیم و باید به ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان توجه ویژه‌ای داشت.
غلامرضا مرحبا، تصریح کرد:مسوول انقلابی باید از صاحبان زر و زور دوری کند و برای پیشرفت و اعتلای شهر و کشور تمام توان خود را بگذارد.
حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ ‌نیا، امام جمعه آستارا نیز در این جلسه گفت: معرفی فرماندار این شهرستان را به فال نیک می گیریم تا با تعیین تکلیف این پست حیاتی امور مهم این شهرستان به خوبی رسیدگی و برنامه ریزی شود.
جمشیدی سرپرست فرمانداری آستارا هم با اشاره به تلاشهای دولت در این شهرستان برای رفع مشکلات مردم گفت: آستارا همواره برای گیلان یک شهرستان حائز اهمیت بوده و در این دو ماه به عنوان خدمتگزار مردم تلاش کردم برای حل مشکلات مردم و افزایش رضایت آنها گام بردارم.

در این مراسم از تلاش رضا جمشیدی، سرپرست فرمانداری آستارا قدردانی و عباس صابر به عنوان بیست و یکمین فرماندار شهرستان آستارا معرفی شد.

/خبرگزاری صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا