آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدارمدیرعامل خانه مطبوعات و مدیران روزنامه های گیلان: نقد رسانه ها هدیه ای جهت کاستن عیوب مدیران است/ ۹۵ درصد از واردات صورت گرفته از طریق بنادر کاسپین و انزلی کالاهای اساسی و مواد اولیه بوده است/ حجم واردات به داخل منطقه ۳۰ میلیون دلار و صادرات ۱۵۷ میلیون دلار بوده است/ راهبرد منطقه آزاد انزلی تبدیل شدن به هاب گردشگری، مالی،ترانزیتی و دانشگاهی در قالب دانش شهر است/

روزنامه های گیلانبه گزارش تدبیرشرق, دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، در جلسه صمیمانه ای با مدیر عامل خانه مطبوعات و مدیران روزنامه های گیلان،در خصوص حوزه های مختلف کاری،برنامه های اجرایی و طرحهای توسعه ای منطقه متبوع خود به بحث و گفت و گو پرداخت.

وی با بیان اینکه قلمداد کردن رسانه ها و مطبوعات به عنوانِ چشم بینا و زبان گویای جامعه، بیانگر این واقعیت بوده که کارکرد اصلی مطبوعات،آگاهی رسانی و آگاه سازی جامعه،مسئولین و نخبگان به منظور هدایت جامعه به سمت درستی و راستی است، اظهار داشت: رسانه ها در واقع آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند و اگر چشمان بینا و زبان گویای جامعه حضور نداشته باشند آن جامعه تصویر روشنی نخواهد داشت و به هرج و مرج کشیده می شود،موضوعی که مطلوب هیچ‌کس نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان این که نقد رسانه ها،هدیه‌ای در راستای کاستن عیوب مدیران است،افزود: هر مدیری به دنبال انجام دادن اقدامات و یادگارهای نیک است اما امکان دارد راهبردهای تعیین شده به مسیر مطلوب منتهی نگردد،در نتیجه نقد رسانه ها موجبات اصلاح امور است.

وی با ارائه پیشنهاد برگزاری جلسه نقد کارشناسانه اقدامات و برنامه های منطقه آزاد انزلی با حضور اصحاب رسانه، تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کشورمان، باید با معرفی دقیق و تبلیغ موقعیت و ویژگی های بی نظیر و متمایز منطقه آزاد انزلی ، جهت بهره‌برداری از این مزیت ها به عنوان فرصت های توسعه منطقه و گیلان بهره برد.

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه ۹۵ درصد از واردات صورت گرفته از طریق بنادر کاسپین و انزلی که در این منطقه قرار دارند کالاهای اساسی و مواد اولیه بوده و حجم واردات به داخل منطقه ۳۰ میلیون دلار و صادرات ۱۵۷ میلیون دلار بوده است، گفت: براساسِ ظرفیت های موجود و برنامه‌های در دست اجرا، راهبرد منطقه آزاد انزلی تبدیل شدن به هاب گردشگری، مالی،ترانزیتی و دانشگاهی در قالب دانش شهر است و دست یابی به این اهداف با همراهی رسانه های استان با سرعت و دقت بالاتری تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود زمین برای عرضه به سرمایه گذاران تولیدی و فرآوری کالا،خواستار توجه رسانه های استان به فرصت ها و چالش‌های توسعه ای منطقه آزاد انزلی شد و افزود: رسانه ها با پرداختن به این منطقه، می توانند به جذب سرمایه گذاران نیز کمک کنند.

در ابتدای این نشست مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی امور بین الملل سازمان از همراهی اصحاب رسانه استان تقدیر کرد، و کریم خرسندی مدیرعامل خانه مطبوعات و مدیر مسؤل روزنامه سؤال و جواب، حسین جعفری مدیر مسئول آوای شمال،محمد کاظم شکوهی راد روزنامه گیلان امروز،رضا احمدی سراوانی روزنامه خزر،یونس رنجکش روزنامه معین،ابوالقاسم حسین نژاد روزنامه پنجره نو،محمد اسماعیل دیبا روزنامه فضیلت،ابراهیم بهمنی جلالی روزنامه نسیم به بیان دغدغه ها و مسائل منطقه آزاد انزلی از منظرهای گوناگون پرداخته و از افزایش تعاملات فی مابین در مسیر معرفی فرصتهای تنها منطقه آزاد شمال کشور استقبال کردند.

/مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا