آخرین خبرهااستان ها

مرحبا: مسئول انقلابی باید از صاحبان زر دوری کند|حافظ نیا: فرماندار آستارا هر ۲ سال یکبار تغییر کرده

در شورای اداری آستارا عنوان شد؛

تدبیرشرق/آیین تودیع و معارفه بیست و یکمین فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا ظهر روز سه شنبه برگزار شد.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به ویژگی های این شهرستان گفت: ما در آستارا با مردمی مسئولیت پذیر و دارای درک و شعور سیاسی بالا مواجه هستیم و باید به ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان توجه ویژه‌ای داشت.

غلامرضا مرحبا با اشاره به حفظ فاصله با صاحبان زر تصریح کرد: مسئول انقلابی باید از صاحبان زر دوری کند، امروز برای پیشرفت و اعتلای شهرم تمام توان و جان خود را می‌گذارم.

فرماندار آستارا هر دو سال یکبار تغییر کرده است

 

امام جمعه آستارا نیز در این جلسه با اشاره به ویژه بودن این شهرستان گفت: بالاخره پس از دو ماه آستارا صاحب فرماندار شد و باید زودتر این پست حساس تعیین و تکلیف می شد.

حجت الاسلام کاظم حافظ‌نیا با اشاره به ویژگی‌های شهرستان آستارا گفت: مسئولان آستارا در ۱۰ سال گذشته برادری و برابری را در دستور کار قرار دادند و این را امروز هم شاهد هستیم.

وی رضایت خداوند را در اتحاد و همدلی مسئولان دانست و گفت: برای خدمت به مردم شهرستان این اتحاد را حفظ کرده و با یکدیگر همسو و هم دل خواهیم بود.

حافظ نیا ادامه داد: به طور میانگین آستارا هر دو سال تغییر فرماندار را شاهد بوده که شایسته شهرستان حساس با این قابلیت نیست.

عباس صابر رسما فرماندار آستارا شد

جمشیدی سرپرست فرمانداری آستارا در این جلسه با اشاره به تلاش های دولت در این شهرستان برای رفع مشکلات مردم گفت: آستارا همواره برای گیلان یک شهرستان ویژه و حائز اهمیت بوده و در این دو ماه تلاش شده به عنوان خدمتگزار مردم رفع مشکلی از مشکلات مردم را انجام دهیم که انشالله رضایت مردم در کارنامه تغییر ثبت شود.

در پایان این جلسه از تلاش های رضا جمشیدی سرپرست فرمانداری آستارا تقدیر و عباس صابر به عنوان بیست و یکمین فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا معارفه شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتها الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا