آخرین خبرهااستان ها

برخورداری ۹۵ درصدی لاهیجان از آب شرب با کیفیت|شروع آزمایشی فاز دوم تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد:

تدبیرشرق/مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با حضور در جلسه فرمانداری شهرستان لاهیجان به منظور بررسی وضعیت تأمین آب این شهرستان، از برخورداری ۹۵ درصدی لاهیجان از آب شرب با کیفیت تصفیه خانه بزرگ آب گیلان خبر داد.

سیدمحسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به شروع به کار آزمایشی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان اظهار داشت: با بهره برداری از این تصفیه خانه، ۹۵ درصد آب شرب مشترکین شهرستان لاهیجان از این تصفیه خانه تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر ارتقاء کیفیت آب شرب شهرستان لاهیجان تصریح کرد: آب خام تصفیه خانه بزرگ گیلان، از سد آیت ا… بهجت شهر بیجار تأمین می شود که از کوههای درفک سرچشمه می گیرد و در نتیجه آب شرب شهرستان لاهیجان نیز به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء خواهد داشت.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه پیش از این آب شرب شهر لاهیجان از چاههای بازکیاگوراب و سایت شهید خوش سیرت تأمین می شد افزود: با راه اندازی این تصفیه خانه، چاهها بصورت رزرو خواهند بود و در مواقع بحران و شرایط اضطراری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی در پایان از مشترکین شهرستان لاهیجان که در کدورت آب ناشی از افزایش فشار در شبکه توزیع آب این شهرستان در پی بهره برداری آزمایشی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان صبوری و همراهی نمودند، تشکر وقدردانی به عمل آورد.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به تامین ۹۵ درصدی آب شرب لاهیجان از تصفیه خانه گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با پیگیری های مدیران حوزه آب و فاضلاب استان و شهرستان بزودی ۱۰۰ آب شرب لاهیجان از این تصفیه خانه تامین شود.

محمودی افزود: تامین اعتبار این پروژه از منابع ملی، استانی و شهرستانی با پیگیری های ما مسئولان برای احقاق حق مردم الزامی می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان در این نشست با تاکید بر اینکه بنای نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری است، خاطر نشان کرد: ارتباط با اقشار مختلف مردم از ضروریات امروز مدیریتی است ما وظیفه داریم نسبت به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه استیفای حقوق شهروندی مردم لاهیجان از مسئولیت های مدیران است، گفت: شایسته است تا هر اتفاق و اقدامی در حوزه آب و فاضلاب به اطلاع مردم رسانده شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا