آخرین خبرهااسلایدرخبر داغملییادداشت

فردا قرار است کجا را تحریم کنیم تا دلمان خنک شود؟/رفتار نمایندگان مصداق بارز خودزنی خون آلود است!

تحریمتدبیر شرق -سید علیرضا کریمی:دیروز یکی از نمایندگان مجلس گفته در صورتی که کره جنوبی در مورد پول‌های بلوکه شده اقدامی نکند این کشور را تحریم می‌کنیم.در مورد این سخن شاذ،چند نکته را تیتر وار عرض می‌کنم:

یک:کسی نباید منکر شود در حق کشورمان در ماجرای تحریم و پول‌های بلوکه شده جفا شده است.آری؛هر چقدر هم که سخنان این نماینده مجلس را عجیب بدانیم اما نباید اصل موضوع را فراموش نمود.این پول حق همه ایرانی هاست که به دلیل تحریم‌های غیر منطقی و ظالمانه دسترسی به آن وجود ندارد.حتی گفته می‌شود امکان تبدیل این پول به دارو و غذا نیز وجود ندارد.

دو:نکته بعدی خود سخنان این نماینده مجلس است که نشان‌دهنده بیگانه بودن یک مسئول از واقعیات دنیاست.حتی اگر این گفته نماینده مجلس را صرفا یک شعار تصور کنیم باز هم شعار خوبی نیست هر چند تو خالی باشد.

این مدل سخنان، مردم و جامعه را سریع‌تر به این نتیجه می‌رساند که گویی ملت و مسئولان در دو سیاره جدا زندگی می‌کنند!در سیاره مسئولان همه چیز بر وفق مراد است و در سیاره مردم مصائب مختلف و متنوع موج می‌زند.

سه:پیش‌تر هم یک نماینده مجلس پیشنهاد داده بود پخش سریال‌های کره‌ای متوقف شود و ایران پخش سریال‌های مذکور را تحریم کند.به نظر بنده هر چند سخن این نماینده نیز عجیب بود اما نسبت به نماینده‌ای که خواهان تحریم کره شده بجا‌تر است. حداقل آن است که اینقدر فرهنگ کره‌ای‌ها در کشورمان تبلیغ و ترویج نمی‌شود!

چهار:از برخی سخنان و اقدامات نمایندگان مجلس اینگونه می‌شود استنباط کرد که این‌ها خیلی علاقه مند هستند خودی نشان دهند و اثبات کنند نماینده اقلیت نیستند ولی گویی نمی‌دانند چگونه و از چه راهی!رفتار‌ها و نطق‌های این عده بسان خودزنی‌های خون‌آلود است! بدتر آنکه در این راستا رقابتی هم بین شان شکل گرفته!اینکه فردا بناست چه کسی و کجا را تحریم کنیم تا دلمان خنک شود خدا می‌داند.فعلا از سریال‌های کره‌ای و اقتصاد این کشور آغاز کردیم تا ببینیم بعدی چیست!

/پیام اقتصاد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا