آخرین خبرهااستان ها

تأمین آب ۱۹ روستا با اتصال شبکه توزیع آب بندرانزلی به روستاهای غرب شهرستان

در دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با نماینده مردم بندرانزلی مطرح شد:

تدبیرشرق/در دیدار مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به میزبانی آبفای گیلان، ضمن تشریح روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی ،چگونگی تأمین آب ۱۹ روستا این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در دیدار با نماینده مردم شریف بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مشکلات حوزه تأمین آب شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: به منظور تأمین آب با کیفیت ۱۹ روستای شهرستان بندرانزلی، اتصال شبکه توزیع آب این شهر به روستاهای غرب شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در دستورکار می باشد.

وی همچنین افزود: تامین آب روستای آبکنار از تاسیسات اجرا شده سایت باغبانان فومن نیز در حال بررسی است و پروژه تصفیه خانه شرق بندرانزلی نیز مجدد شروع به کار خواهند نمود.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر لزوم تکمیل شبکه های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در راستای حفظ و حراست از تالاب بین المللی انزلی، خواستار پیگیری کلیه نمایندگان شهرستان های همجوار تالاب، جهت پادارکردن طرح های مربـوط به این پروژه شد.

سپس دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات موثر امور آب و فاضلاب بندرانزلی در بهبود شرایط کیفی و کمی آب شرب روستاهای این شهرستان، به مشکلات موجود در بخش کیفیت آب و همچنین تأمین آب پایدار در روستاهای غرب انزلی اشاره کرد.

وی همچنین خواستار تسریع در روند تکمیل پروژه جمع آوری فاضلاب بهداشتی شهرستان بندرانزلی به خصوص تصفیه خانه فاضلاب شرق شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا