آخرین خبرهااجتماعیاسلایدراقتصادیخبر داغ

دکتر طیران عضو شورای شهر لاهیجان: با پرداخت به موقع و حداکثری حقوق و مزایای نیروهای خدماتی نسبت به تکمیل کار مورد نیاز در شهرداری اقدام گردد

نیروهای خدماتیحجت طیران در جلسه شورای شهرضمن عرض خیر مقدم به مهندس قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان ، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایشان ، همچنین سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) را تسلیت گفتند . وی ضمن تبریک مجدد به مهندس قیامتیون ، از آماده سازی مناسب و سیاهپوش کردن معابر در ایام محرم و برگزاری مراسم عزاداری با تدابیر بهداشتی با توجه به بیماری منحوس کرونا و همچنین تداوم بدون وقفه پروژه های درحال اجرا قدردانی و افزودند: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اثرات مطلوب آن باشیم.

به گزارش تدبیرشرق ,حجت طیران با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جذب نیروهای مورد نیاز واحد خدمات شهری و پاکبانان و عدم استقبال در این زمینه پیشنهاد نمودند با پرداخت به موقع و حداکثری حقوق و مزایای این عزیزان و در نظر گرفتن مشوق های لازم نسبت به تکمیل کادر مورد نیاز اقدام گردد .
وی با تاکید بر لزوم دقت نظر بیشتر درخصوص نظارت بر عملیات اجرای روکش و لکه گیری آسفالت ، تخریب زود هنگام آسفالت برخی معابر و حیف و میل بیت المال را باعث نارضایتی عمومی شهروندان عنوان و خواستار اعمال مقررات قانونی در این حوزه شدند .
وی با اشاره به برنامه ریزی های قبلی درخصوص اجرای عملیات آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر و همچنین پیگیری اخد سند مالکیت برخی املاک شهرداری از جمله در مسیر ادامه خیابان 35 متری بلوار حکیم زاده، حاجی آباد ، جنگل میرصفا و … از سرپرست شهرداری خواستار پیگیری و ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در این موارد شدند .
وی در ادامه به تخریب سنگ فرش حد فاصل میدان وحدت تا میدان انقلاب اشاره و با توجه به حجم ترافیک در این منطقه خواستار مرمت آن در ساعات پایانی شب شدند .
وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت نیروهای زحمتکش پاکبان و اطلاع رسانی از طریق آنان به واحد عمرانی جهت شناسایی محل هایی که آسفالت یا پیاده رو آن نیازمند ترمیم است شد .

/🆔 @lahijan_shora

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *