آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه سعادتمند در جمع معترضان: فردا 3، 4 بازیکن می گیریم

هواداران استقلالمدیرعامل استقلال در جمع هواداران معترض وعده جذب سه، چهار بازیکن جدید را تا فردا داد.

به گزارش تدبیرشرق، بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی و ناکامی در گرفتن جام قهرمانی، امروز هواداران عصبانی این تیم مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند.

تعدادی از هواداران استقلال که برای اعتراض به وضعیت موجود و بلاتکلیفی آبی ها روی نیمکت سرمربیگری و همچنین عدم جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات روبروی باشگاه تجمع کرده بودند، احمد سعادتمند را به طور اتفاقی ملاقات کردند.

به نظر می رسد مشخص نبودن سرمربی این تیم در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین اخبار مربوط به جدایی علی کریمی از استقلال باعث عصبانیت هواداران این تیم شده. هواداران حاضر مقابل ساختمان باشگاه وقتی با مدیرعامل استقلال روبرو شدند، از او پیرامون وضعیت علی کریمی سوال کردند.

سعادتمند در واکنش به انتقادات گفت: «من بالاترین رقم قراردادهای ایران را به علی کریمی می دهم و شما بگویید که بماند!»

مدیرعامل استقلال در بخش دیگری عنوان کرد: «تلاش ما این است که اکثر بازیکنان را نگه داریم. فردا هم سه، چهار بازیکن جدید به جمع ما اضافه می شوند. سال گذشته 17 بازیکن از استقلال جدا شدند، اما امسال شاید یک علی کریمی برود.»

در ادامه هواداران خواسته‌های خود از سعادتمند را پیرامون انتخاب سرمربی جدید مطرح کردند. مدیرعامل استقلال هم در حالی که می خواست جمع هواداران را ترک کند، به ماموران نیروی انتظامی حاضردرمحل اعلام کرد:این هواداران همه عزیز ما هستند.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا